Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie contoare de motorina si rezervoare pentru contoare


Detaliu pentru invitatia numarul 320485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Numar invitatie: 320485/20.02.2012
Denumire contract: Achizitie contoare de motorina si rezervoare pentru contoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATICod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 1236460016/300, fax: +40 1236460847, persoana de contact: CRISTIAN SENDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie contoare de motorina si rezervoare pentru contoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie contoare de motorina si rezervoare pentru contoarein vederea determinarii consumului de combustibil la navele administratiei.
II.1.6) CPV: 38421110-6 - Debitmetre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.750 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, in original, in conformitate cu Formularul 8 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de 90 de zile de la data depunerii ofertelor..- Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800, deschis la BRD Galati, sau prin depunere de numerar la casieria unitatii.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.- In cazul in care ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 880 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea- completarea si prezentarea Formularului 1Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181-completarea si prezentarea Formularului 2Cerinta nr.3: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Primarie (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4: Certif de particip la licitatie cu oferta independenta-completarea si prez Formularului 3Cerinta nr.5: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-completarea si prezentarea Formularului 4.In sensul prevederilor art. 69^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florin Uzumtoma, Director General si Cristian Sendrea, Sef Serviciu Achizitii. Cerinta nr.1: Pentru persoane juridice romane-Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2: Persoane juridice / fizice straine-Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator sau alt document echivalent corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de Oficiul Registrului Comertului/autoritati competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ? Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci formularele si certificatele solicitate la punctele III.2.1.a si III.2.1.b vor fi prezentate pentru fiecare operator economic in parte.? In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se cere ca media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie de minim 100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada livrarii de produse similare efectuate in ultimii 3 ani a caror valoare sa fie cel putin egala cu 50.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer