Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie copiatoare si imprimante multifunctionale


Detaliu pentru invitatia numarul 320134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEA
Numar invitatie: 320134/10.02.2012
Denumire contract: achizitie copiatoaresi imprimante multifunctionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEACod fiscal: 11403289, Adresa: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240516858, Fax: 0240512171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820017, telefon: +40 0240516858, fax: +40 0240512171, persoana de contact: Popescu Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820017, telefon: +40 0240516858, fax: +40 0240512171
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie copiatoaresi imprimante multifunctionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie copiatoare, imprimante multifunctionale si servicii de service in garantie
II.1.6) CPV: 30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :2.000LEI- perioada de valabilitate a garantiei: 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor- forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; numerar la casieria institutiei, Ordin de plata sau fila CEC.Constituirea garantiei de participare este obligatorie. Neconstituirea garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se constituie pana cel tarziu la data limita a deschiderii ofertelor, cf. preved. HG nr. 925/2006 ? art.86 Contul in care se poate constitui gar de particip este: RO 87 TREZ 6415005XXX000122 deschis la Trez Tulcea.Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasata scrisorii de inaintare a ofertei.Garantia pentru oferta depusa se pierde, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia pentru participare se va restitui ofertantilor necastigatori imediat dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator. Contractul nu se va incheia mai devreme de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.Conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care operatorul economic formuleaza contestatie si consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1100 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006- Formular 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006- Formular 2a) Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular 3Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUGnr. 34/ 2006- Formular 2aPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Gaitan Nicoleta ? consilier juridic- Postu Gabriela ? expert contabil- Popescu Simona- responsabil achizitii publice-Lefter Iuliana - Director Executiv-Serban Gabriela - Director Executiv AdjunctIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici sau cu subcontractanti/, fiecare subcontractant/asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice :1. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?Conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, Persoane fizice: 2.Autorizatie de functionare/altele echivalente in in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?Conform cu originalul? valabila la data deschiderii ofertelor.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romanaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici sau cu subcontractanti/, fiecare subcontractant/asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani - Completare Formular 5 - Informatii generale.2. Bilantul contabil la 31.12.2010 sau extrase de bilant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani- Formular 4- Prezentarea a cel putin unui contract sau proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 50.000 lei2.Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune privind montarea, instalarea si punerea in functiune a produselor in original. ? Formular 11
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: P( financiar)(n) = (prĂȘt minim/prĂȘt(n) x 70; pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 70 de puncte ;
Tehnic
30
Descriere: Termenlivrare = max.30 pct; Termenlivrare va fi specificat in ?zile? de la semnare contract; Punctajul ptr fact de eval Termen livrare se acorda: ptr cel mai mic termenlivrare se acorda 30 pct;ptr alt termenlivrare pct se acorda: PL=(termen livrare cel mai mic/termen livrare n)x30;Termen livrare va fi de: max 5 zile de la data semnare contract(termen peste care oferta va fi declarata neconform)siminim de 1 zile de la data semnare contract(termen sub care oferta nu va fi punct suplimentar)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 17:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer