Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie credit pentru obiectivul "Modernizarea unui drum comunal, inclusiv un pod armat peste Valea Calata si un pod beton armat peste Valea Satului si introducerea retelei de canalizare menajera, inclusiv statie de epurare, in localitatea Calatele, Jud


Detaliu pentru invitatia numarul 321997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CALATELE
Numar invitatie: 321997/16.03.2012
Denumire contract: Achizitie credit pentru obiectivul "Modernizarea unui drum comunal, inclusiv un pod armat peste Valea Calata si un pod beton armat peste Valea Satului si introducerea retelei de canalizare menajera, inclusiv statie de epurare, in localitatea Calatele, Judetul Cluj", proiect finantat din fonduri FEADR, Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALATELECod fiscal: 5626626, Adresa: CALATELE, NR. 464, JUD. CLUJ, Calatele, Telefon: 0264-352560, Fax: 0264-352560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALATELE, NR. 100, JUD. CLUJ, Calatele, Romania, cod postal: 407135, telefon: +40 0264352560, fax: +40 0264352560, persoana de contact: FLORIN SANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALATELE, NR. 100, JUD. CLUJ, Calatele, Romania, cod postal: 407135, telefon: +40 0264352560, fax: +40 0264352560
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie credit pentru obiectivul "Modernizarea unui drum comunal, inclusiv un pod armat peste Valea Calata si un pod beton armat peste Valea Satului si introducerea retelei de canalizare menajera, inclusiv statie de epurare, in localitatea Calatele, Judetul Cluj", proiect finantat din fonduri FEADR, Masura 322
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie credit pentru obiectivul "Modernizarea unui drum comunal, inclusiv un pod armat peste Valea Calata si un pod beton armat peste Valea Satului si introducerea retelei de canalizare menajera, inclusiv statie de epurare, in loc. Calatele, Judetul Cluj"
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 3946 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data primirii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OG 34/2006(formularul 12 A anexat); Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006(formularul 12 B anexat); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - situatia obligatiilor scadente trebuie sa fie in termen de valabilitate in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006.Pentru tertul sustinator se au in vedere prevederile art.13, art.19 si art.20 din Legea nr.279/2011.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Toadere Petru ? Primar, - Tripon Vasile? Viceprimar, membru comisie evaluare- Costea Traian ? Secretar- Tripon Iosefina ? Contabil sef, membru comisie evaluare- Santa Florin ? responsabil achizitii publice, membru comisie evaluare- Domnita Radu ? expert cooptat comisie evaluare Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor; Persoanele fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani, in domeniul care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit ? servicii bancare de acordare de credite.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau de la Sediul Primariei Calatele, jud. Cluj
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala)
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 21:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer