Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cuplaj dublu dintat pentru pompa alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 320567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 320567/22.02.2012
Denumire contract: Achizitie cuplaj dublu dintat pentru pompa alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 204370, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, bloc administrativ, etaj VI, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cuplaj dublu dintat pentru pompa alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie cuplaj dintat RENK ZFT 150 pentru pompa alimentare tip KSM CHTD 7/6 (sau echivalent) = 1 ansamblu
II.1.6) CPV: 42141700-6 - Cuplaje de arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.660 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile)cu incepere de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada porevazuta in documentatia de atribuire.(NOTA: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate); b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (Acestia vor fi depusi in contulRO68.RNCB.0134.0416.4013.0001-deschis la BCR Craiova); c)Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante ? SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri garantia de participare va fi insotita de declaratia, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004; beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participareOfertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei: b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC Complexul Energetic Craiova SA ? SE Isalnita; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul care va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumulce va fi retinut conform art. 278?1/OUG 34/2006 este de 830 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului (HG 1045/2011)un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA (Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza)Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc cerintele Legii nr. 346/2004, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie eligibilitate, declaratie privind neincadrarea la prevederile 181; certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat (Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011) ; declaratie participant procedura; certificat participare cu oferta independenta; declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^ (Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: ing. Viorel Gherghina ? Director SE Isalnita; ec. Ion Tataru - Contabil Sef;ing. Amzolini Rujero-Inginer Sef? Presedinte Comisie Evaluare) certificat constatator (din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul de activitatecorespondent in codul CAEN).Nota: ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte cerificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire daca acesta a fost trimis in copie semnat si stampilat "conform cu originalul".- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- declaratie pe propria raspundere la opreratorii economici inregistrati ca IMM-uri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa dateutlimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani- informatii privind subcontractantii informatii privind standardele asigurarea calitatii SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie atasata cu nr. 16607
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer