Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cutii de carton


Detaliu pentru invitatia numarul 331694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 331694/13.07.2012
Denumire contract: Achizitie cutii de carton
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +40 233211696, fax: +40 233212736, persoana de contact: Pahoni Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cutii de carton
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cutii de carton necesare la ambalarea fructelor de padure pentru export.
II.1.6) CPV: 44617100-9 - Cutii mari de carton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de 200 lei.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si Consiliul respinge contestatia ca fiind nefondata autoritatea contractanta nu va retine contestatarului din garantia de participare, deoarece valoarea estimata este sub 63000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionata in invitatia de participare. Garantia de participare trebuie sa fie in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul nr.12 sau nr.13, functie de cum prevede daca plata garantiei de participare se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. C) Plata in numerar la casieria autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune odata cu oferta dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: ing.Gherghel Doru - director; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ing.Isciuc Dana ? responsabil achizitii publice; Ing.Loghin Mihai ? responsabil contract; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia? comp.juridic;jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar contabil.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(se va prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati; terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006);Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in unadin situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantul are obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt o mostra pentru produsul ofertat. Mostra va fi etichetata corespunzator., Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii., Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer