Achizitie publica - Achizitie dale de pavare vibropresate(pavele)
Detaliu pentru invitatia numarul 320767
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320767/24.02.2012
Denumire contract: Achizitie dale de pavare vibropresate(pavele)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIUCod fiscal: RO 27295841, Adresa: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Telefon: 0253238220, Fax: 0253238221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210234, telefon: +40 253238220, fax: +40 253238221, persoana de contact: Alexandru Zaharia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari servicii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dale de pavare vibropresate(pavele)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dale de pavare(pavele vibropresate)
II.1.6) CPV: 44113120-2 - Dale de pavare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2000 RON (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data limita de depune a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.C.EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU : Director General Zaharia Alexandru, Director economic: Buga Rodica, Popescu Nicolae, Almasan Mioara, Dumitru ProfiraCertifacate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 13:32