Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de bunuri -dotari aferente proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE INGRIJIRE COPII DIN PIATA 1 DECEMBRIE NR.9, ORADEA, nr contract de finantare 2850/13.03.2012, Cod SMIS 22179


Detaliu pentru invitatia numarul 344732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 344732/02.04.2013
Denumire contract: Achizitie debunuri -dotari aferente proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARECENTRUL DE INGRIJIRE COPII DIN PIATA 1 DECEMBRIE NR.9, ORADEA, nr contract de finantare 2850/13.03.2012, Cod SMIS 22179
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, parter, sala ghiseelor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, persoana de contact: Viorela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea-P-ta Unirii nr.1, etaj 1, sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie debunuri -dotari aferente proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARECENTRUL DE INGRIJIRE COPII DIN PIATA 1 DECEMBRIE NR.9, ORADEA, nr contract de finantare 2850/13.03.2012, Cod SMIS 22179
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Obiectul contractului include achizitia de mobilier , aparatura de uz casnic, lenjerie de pat, jucarii, echipamente de joaca copii pentru amenajari exterioareValoarea totala estimata a achizitiei, fara TVA este de 337.350 RON
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.500lei. Echivalenta leu/alta valutavacorespunde datei de publicare a invitatiei de participarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participare prin una din urmatoarele forme: a)-virament bancar in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea, titular de cont Municipiul Oradea, cod fiscal 4230487;b)-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata mai sus. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.c) depunerea sumei in numerar la casieriaautoritatii contractanteNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractului si se va constituii integral prin una din variantele de mai jos: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin (1) din HG925/2006actualizata, avand o perioada de valabilitate de minim 2 luni-prin depunerea sumei in contul special de garantii al furnizoruluiRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiilevor fi depuse de catrefiecare asociat in cazul unei asocieri .Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimar;Consilieri locali -Unita Lucian ; Timofte Claudia Simona Cleopatra; Cupsa Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Biro Rozalia Ibolya; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Eugenia Borbei-director Directia Juridica; Eduard Florea - Director Directia Economica, Birau Diana-Director exec. adj Directia Juridica, Diana Marc Oltea- sef serviciu Directia Juridica, Nadia Has-Dir. Adjunct Directia economica, Cosima Secara-Sef serviciu Evidenta Patrimoniu, Mos Marius Florin- Dir. Executiv Directia Management Proiecte Finantare Internationala, Sim Dumitru ?sef serviciu Directia Management Proiecte Finantare Internationala, Anca IoanaTrifan-consilier Directia Management Proiecte Finantare Internationala, Ioan Ciorba consilier Directia Management Proiecte Finantare Internationala, Adina IleanaMarge ? sef birou Achizitii Publice, Iuliana Kocsis -consilier Achizitii Publice;Dan Antoniu - consilier Achizitii Publice; Romocea Doina- consilier Achizitii PubliceOBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. Obiectulde activitate al ofertantului/grup de operatori economici sa permita furnizarea produselorce fac obiectul contractuluiPrezentarea de documente doveditoare: -Persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile din cadrul acesteia sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/grupului de operatori economici. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul sau certificatele constatatoare prezentat/prezentate de catre ofertant/asociatiPersoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizate conform legislatiei in vigoareObservatie: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anifiscali 2010 , 2011 si 2012 sa fie deminim 400.000 leiSe vor prezenta: -Fisa de Informatii Generale-Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantuluiIn cazul unei asocieri situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor-Declaratie privind incadrarea ofertantului ca IMM, daca e cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantula livrat in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor produse similare cu cele care fac obiectul contractului, respectivmobilier, precumsi echipamente pentru terenuri de joaca.Livrarea produselorsolicitate se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar., Cerinta nr.2Pentru fiecareechipamentde joaca mentionatla amenajari exterioare ofertantulva prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, cu PTR 19-2002, editia 1, ?Cerinte tehnice de securitateprivind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca?, documentecare pot fi certificate de conformitate tip eliberat de ISCIR ?CERT sau echivalent. conform HG435/2010NOTA: In cazul unei asocieri capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer