Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE ? LUCRARI DE INLOCUIRE CONDUCTE IMOBIL DOROBANTI, MACEDONSCHI, COMPLEX MOXA


Detaliu pentru invitatia numarul 333082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 333082/03.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE ? LUCRARI DE INLOCUIRE CONDUCTE IMOBIL DOROBANTI, MACEDONSCHI, COMPLEX MOXA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia General - Administrativa a ASE, imobil Stanislas Cihoski nr. 5, et.3, camera 5306, Sector 1, Bucuresti, Romania,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Imobil Stanislas Cihoski nr. 5, et.3, camera 5306, Sector 1, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE ? LUCRARI DE INLOCUIRE CONDUCTE IMOBIL DOROBANTI, MACEDONSCHI, COMPLEX MOXA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT I : Lucrari de inlocuire a conductelor exterioare de alimentare cu apa calda, apa rece, hidran?i, tur-retur incalzire ?i recircula?ieintre imobilul M. Eminescu ?i imobilul Doroban?i ? MacedonschiLOTUL II: Lucrari de inlocuire a conductelor exterioare - de apa rece de lare?eaua ora?enesca la intrarea in subsolul cantinei M.Moxa NR.11
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul1:1000, 00 lei; Lotul2:450, 00 lei.Echivalenta in lei, pentru garantiile de participare depuse in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile, datei limita de depunere a ofertelor. -Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. -Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 ? (1) din HG 925/2006: a) Daca ofertantul constituie garantia de participare prin scrisoare de garantie pentru participare, acesta va putea acesta va putea utiliza, ca model, formularul nr. 19 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; in acest caz, documentul respectiv se va prezenta in original. a) Daca ofertantul constituie garantia de participare prin virament, cu ordin de plata, suma respectiva se va vira in contul de garantii al autoritatii contractante ASE Bucuresti - IBAN: RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti. b) I.M.M.- urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004. c) Returnarea garantiei de participare se va efectua conform pevederilor Art. 88 din H.G. 925/2006. ulterioare.
Garantie de buna executie
10% din val contractului de lucrari, fara TVA, pe fiecare lot.Modalitatea de constituire: conform Art. 90 alin.(1)-(3)din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv ale HG 1045/2011. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: 70% din valoarea garantiei va avea o durata de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului, iar diferenta de 30% va avea o durata de valabilitate de 36 de luni de la terminarea lucrarilor .I.M.M.?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, conform art.16 din Legea nr. 346/2004. Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 - (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 1801.1.Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 3 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.a) acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Art. 1812.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 4dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.a) cerintele formulate pentru situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat va/vor completa si va/vor depune formularul nr. 5 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: Ofertantii vor respecta prevederile Art. 46 ? (1), (2) si (3) din OUG 34/2006.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006: Ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat / tertul(tertii) sustinator(i)/subcontractant(i)va/vor completa si va/vor depune o declaratie - privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006, data pe proprie raspundere, referitoare la evitarea conflictului de interese, conform precizarilor formularuluinr. 6 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: Conform prevederilor Art. 2 al Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 170/15.05.2012 privind interpretarea art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) care detin functie de decizie in autoritatea contractanta Academia de Studii Economice din Bucuresti, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt urmatoarele: a) Prof. univ. Dr. Pavel NASTASE ? Rector; b) Lector univ. Dr. Robert Aurelian SOVA - Prorector responsabil cu planificarea si alocarea resurselor; c) Prof. univ. Dr.Constantin Mitrut Prorector d) Ing. Stanciu Gheorghe ? Director General e) Ec. Drd. Loredana DAUS ? Director Economic; f)ing.Mari Dugenik ? Sef Serv.Tehnic Investitii g) Ec. Daniela DIMA - Sef Serviciu Achizitii Publice; h) C. j. Simona Elena PLESEA ? Sef ServiciuJuridic si Contencios Administrativ.Autoritatea contractanta va exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691) din OUG 34/2006.5. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010, emis de Presedintele ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va completa si va depune respectivul certificat ? in conformitate cu precizarile formularului nr. 7 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va demonstra indeplinirea acestei cerinte, prin prezentarea unui Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie vizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia lucrarilor solicitate prin prezenta documentatiede atribuire. NOTA: a) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte;c) in etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Documente care atesta incadrarea intrepriderii in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii?In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: 1. Numar mediu anual de salariati mai mic de 250.2. Cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans.Pentru a dovedi incadrarea in categoria I.M.M., ofertantii au obligatia de a completa si depune unele sau altele din urmatoarele documente, dupa caz: a) pentru intreprinderi autonome: a.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M. ? conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;b) pentru intreprinderi partenere: b.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesib.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2, la care se adauga ?Fisa de parteneriat? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-1 si formularul ?Intreprinderi partenere? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-2, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;c) pentru intreprinderi legate: c.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesic.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2 , la care se adauga ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-3 si formularul ?Intreprinderi legate? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-4, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;NOTA: a) incadrarea in una sau alta din cele trei categorii mai sus-enuntate se realizeaza in conformitate cu prevederile art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;b) autoritatea contractanta solicita ofertantilor confirmarea indeplinirii acestei cerinte, prin prezentarea, dupa caz, a documentelor edificatoare de mai sus, dat fiind faptul ca, potrivit prevederilor Art. 16. - (2) din Legea nr. 346/2004, dovada incadrarii in categoria I.M.M., ii confera ofertantului urmatoarele avantaje: - beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art. 16 ? (2) din Legea nr. 346/2004;
- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei pentru participare;
- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei de buna executie, in cazul in care oferta sa va fi castigatoare si i se atribuie contractul de lucrari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala pe anul 2011Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globale, pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), egala cu sau mai mare decat urmatoarele sume: Lotul 1: suma de 100.000, 00 LEILotul 2: suma de 45.000, 00 LEIDaca operatorul economic nu are 2 ani de infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an (cifra de afaceri realizata de la infiintare , impartita la numarul de luni de la infiintare inmultit cu 12 luni);I.M.M. ? urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile Art. 16 ? (2) din Legea nr. 346/2004., 2. Bilantul contabil aferent anului 2011 (document doveditor al cifrei de afaceri globale pe anul 2011)Ofertantul si, dupa caz, asociatul/asociatii acestuia va/vor prezentaBilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - in copie vizibila, semnata si stampilata, pentru "conformitate cu originalul", de catre reprezentantul legal al firmei ofertante., 3. Angajament de sustinere financiara, daca este cazulNOTA: 1. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 69.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile aduse pana la data prezentei., Precizari cu privire la modul de demonstare a capacitatii economico-financiare, de catre ofertanti, de care va tine cont comisia de evaluare a autoritatii contractante: a) conform prevederilor art. 185 (2) din OUG 34/2006, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului;, b) capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea viitorului contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor Art. 186 (1) si (2) din OUG 34/2006;c) conform prevederilor Art. 186 (3) din OUG 34/2006, atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 aniLista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari; se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Certificarile de buna executie vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (ex.: unul sau mai multe documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale sau una sau mai multe recomandari, in fotocopie) sau printr-o declaratie a operatorului economic, conform prevederilor Art. 188 ? (2), lit a) din OUG 34/2006., 2. Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazul, 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (anul 2009, 2010, 2011)3.1CV-urile membrilor personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pe Lotul 1 si / sau pe Lotul 2, CV-urile membrilor personalului responsabil pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica vor contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora.NOTA: 1) Modelul CV ?ului europass prezentat de autoritatea contractanta in Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare - are caracter informativ si facultativ, ofertantii putand adopta si alte modele, elaborate conform normelor Uniunii Europene, cu conditia ca acestea sa contina cel putin informatiile solicitate de autoritatea contractanta in campurile obligatorii ale modelului prezentat.2) CV-urile se vor semna, in original, de catre titularii acestora si vor fi contrasemnate, pentru conformitate, de catre conducatorul firmei ofertante., 4. Informatii privind dotarea cu utilaje si echipamente tehnice a operatorului economicDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice specifice profilului de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 5. Informatii privind subcontractantiiOfertantii care intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti ale viitorului contract, au obligatia de a prezenta o Declaratie privind subcontractantii, in care se vor evidentia: lista tuturor subcontractantilor, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia si acordul lor privind subcontractarea, 6. Informatii privind asocierea, daca este cazulOfertantul, reprezentat printr-un grup de operatori economici, va completa, va semna, impreuna cu asociatul sau (asociatii sai)si va depune un Acord de asociere. Certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001, ISO 14001, in domeniullucrarilor de constructii si instalatii sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer