Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?Alimentare cu apa si statie de tratare comuna Vultureni in localitatile Vultureni si Soimeni, jud.Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 335866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vultureni (Primaria Vultureni)
Numar invitatie: 335866/21.09.2012
Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Alimentare cu apa si statie de tratare comuna Vultureni in localitatile Vultureni si Soimeni, jud.Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vultureni (Primaria Vultureni)Cod fiscal: 4426298, Adresa: Str. Principala nr.73, Vultureni, Telefon: 0264271078, Fax: 0264271032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.73, Vultureni, Romania, cod postal: 407595, telefon: +40 264271078, fax: +40 264271032, persoana de contact: Str. Principala nr.73
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vulturenilocalitatea Vultureni nr.73, judetul Cluj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Alimentare cu apa si statie de tratare comuna Vultureni in localitatile Vultureni si Soimeni, jud.Cluj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare urmatoarele aspecte/cheltuieli1. Amenajarea pentru protectia mediului2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului3. Constructii si instalatii4. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj5. Montaj utilaje tehnologice6. Organizare de santier7. Pregatirea personalului de exploatare8. Probe tehnologice si teste
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 209, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aprox. 2% respectiv: 64.195 LEI ? fara TVA.Valabilitate: 90 de zile de la data limita depunere a ofertelorSuma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 6.989, 79 RON.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art. 881.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.OP in contul RO06TREZ21624510220XXXXX (TREZ CLUJ)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Muresan EugenViceprimar ? Chis VioricaSecretar ? Borz DanielaContabil ? Badau CorneliaConsilieri: Chis Viorica, Pop Daniel, Pastor Ion, Boanca Nicolae, David Ioan, Elek Arpad, Rachita Traian, Tarcea Daniel, Ambrus CarolComisia de evaluare: Presedinte: Chis Viorica ? viceprimar, Membrii: Borz Daniela ? secretar, Badau Cornelia ? contabil, 4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Autoritatea contractanta nu va solicita completarea ulterioara a documentelor care lipsesc din oferta initiala. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire (cod CAEN rev. 2:4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri. Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 6.419.580 lei.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BCE pentru anul respectiv.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 2Bilantul contabil/extras de bilant, daca publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, bilantul contabil pentru ultimii trei ani/ raport de audit/raport cenzori (unde este cazul) si conturile de profit/pierdere, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie lizibila, stampilata si certificata, ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, de reprezentantul legal al oferantului. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in lb romana ale documentelor solicitate mai sus. Pentru ofertantinerezidenti, ofertantul vaprezenta bilantul contabil si anexele, balanta de verificare sau acte echivalente pentru ultimii 3 exercitii financiare incheiate.AC isi rezerva dreptul de a cere ofertantului prezentarea altor documente daca cele nominalizate la alin precedent nu sunt relevante.Daca oferta este depusa de o asociere, aceste documente tb prezentate de fiecare asociat, Cerinta nr. 3Linie de credit sau Scrisoare de confort bancara in valoare de min566.433, 5 lei fara tva, avand o valabilitate de 6 luni de la data semnarii contractului, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.SiScrisoare de bonitate bancara privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).Se vor prez doc edificatoare din care sa rezulte capac fin pentru sustinerea contr de achiz publica sub forma de doc emise de inst bancare prin careoper ec sa dem ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi fol pentru indeplinirea ob contr in val de cel putin 566.433, 5 lei. In sensul celor de mai sus, ofertantul tb sa faca dovada ca detine resurse suficiente pt derularea contr corelat cu graficul de exec propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele fin
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniEXECUTIE SISTEM DE TRATARE CU OZONARE A APEIOfertantul tb sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de exec a cel putin unei statii de tratare a apei.EXECUTIE RETEA DE APAOfertantul tb sa fi executat cel putin un contr similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 11, 09km de retele si/sau aductiuni de apa.Toate contr vor fi insotite de-partile relevante (partile, denumirea, obiectul, durata, pretul si semnaturile partilor) din contr de executie semnate si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?-recomandare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod coresp oblig asumate, semnata si stampilata-procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor semnat, stampilatOperatorii ec nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana, Informatii privind capacitatea tehnicaDecl referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr de lucrari.Ofertantul este obligat sa dem ca pe toata perioada de derulare a contr are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele de mai jos: -Vibrocompactoare, 3 buc;
-Excavator, 3 buc;
-Foreza ? foraj orizontal conducte, 1 buc;
-Sapatoare (mini excavatoare), 3 buc;
-Camioane, 4 buc;
-Echipament de pozare a conductelor, 2 buc;
-Mini-excavator pentru spatii inguste, 2 buc;
-Utilaj de frezat cu disc diamantat, 3 buc;
-Pompe de turnare beton montate pe sasiu, 1 buc;Oper ec tb sa prezinte rapoarte de inspectii aflate in termen de valabilitate, pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in exec lucrarilor.In cazul in care AC considera necesar, poate solicita o vizita de verificare la bazele de productie ale ofertantilor, pentru a constata existenta, Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu sau prin contract de prestari servicii valabil pe perioada lucrarilor pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II)., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin personalul de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic trebuie sa dispuna de un nivel minim de personal de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor corespunzator tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim.Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., Personal cheie: 1.1 manager de proiectCalificari si abilitati: -Studii superioare;
-Exp prof gen de min 5 ani;
-Exp prof in pozitii similare de minim 3 ani;2.1 responsabil tehnic cu executia, autorizat pentru domeniul IX (constructii edilitare si de gospodarie comunala) si domeniul V (constructii si amenajari hidrotehnice)Se accepta ca 1 sau maxim 2 persoane diferite sa fie atestate pe domeniile cerute.Calificari si abilitati: -Studii superioare;
-Sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul , respectiv domeniul V3.1 responsabil cu controlul tehnic de calitateCalificari si abilitati: -Studii superioare;4.1 responsabil SSMCalificari si abilitati: -Studii superioare;Se vor prezenta: -contr individuale de munca si/sau contr de prest serv si/sau doc de obt angajament de participare-diplome privind specializarea-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, dupa caz, Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asociereaOper ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Astfel se va prezenta acordul de asoc din care vor rezulta cel putin urm: -asoc sunt responsabili solidar si nelimitat de exec integrala a contr;
-nominalizarea liderului asoc, a membrilor, impreuna cu datele de identif ale acestora;
-comunicarile dintre AC si membrii asoc se vor face cu liderul asoc;
-in cazul in care oferta asoc este decl castigatoare, platile efectuate in baza contr de achiz publica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc;
-partile din contr care urm sa fie indeplinite de fiecare asoc in parte.Ofertele depuse in asociere/consortii tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate inf solicitate de la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.-structura sau constituirea asoc nu va fi modif pe durata contr, decat cu aprobarea AC si numai in situatii except Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalentCertificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data deschiderii ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentCertificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data deschiderii ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: 1. Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (50 de puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [Pret (min ) / Pret (n) ]x50
Costul operational garantat
50
Descriere: Costul operational anual maxim garantat (P2) 50 % Descriere: Componenta tehnica. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai scazuta valoare ofertata a acestui factor de evaluare se acorda punctajul maxim, respectiv 50 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P2 = (Costul operational anual maxim garantat)minim / (Costul operational anual maxim garantat) ofertant n X 50. Costul operational anual maxim garantat va fi prezentat in Formularul de Oferta, fara TVA. Se solicita garantarea costurilor de operare pe 15 ani. Costurile de operare garantate trebuie sa fie reale, aplicabile, fundamentate cu piata. Ofertarea unor costuri operationale ireale, nejustificate, nesustenabile din punct de vedere tehnic sau financiar are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma. Costul operational garantat vizeaza intreg sistemul executat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP.Se va organiza vizita de teren in data de 27.09. 2012, ora 11.00.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer