Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?Extinderea si reamenajarea scolilor din Comuna Livezeni, Judetul Mures? Cod SMIS: 3542 ? POR


Detaliu pentru invitatia numarul 319754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LIVEZENI
Numar invitatie: 319754/27.01.2012
Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Extinderea si reamenajarea scolilor din Comuna Livezeni, Judetul Mures? Cod SMIS: 3542 ? POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIVEZENICod fiscal: 4619140, Adresa: Livezeni nr.76, Livezeni, Telefon: 0265-257793, Fax: 0265-257793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Livezeni nr.76, Livezeni, Romania, cod postal: 547365, telefon: +40 265257793, fax: +40 265257793, persoana de contact: Vasile Tatar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Livezeni nr.76, Livezeni, Romania, cod postal: 547365, telefon: +40 265257793, fax: +40 265257793, persoana de contact: Vasile Tatar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Extinderea si reamenajarea scolilor din Comuna Livezeni, Judetul Mures? Cod SMIS: 3542 ? POR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare urmatoarele aspecte/cheltuieli1.Amenajarea pentru protectia mediului2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului3.Constructii si instalatii4.Utilaje si echipamente tehnologice si functionale5.Organizare de santier
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 893, 069.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aproximativ 2% respectiv: 37.861 LEIValabilitate a garantiei: 90 zile de la depunerea ofertelor1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.OP in contul RO21 TREZ 4765 006X XX00 0238 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;3.prin depunerea sumei in numerar la sediul Aut. Contr. se va prezenta chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.3.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Tatar Vasile - primar, Hangan Aurelia ? secretar, Cseh Emeric, Denes Eniko, Astalus Ileana6.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.7.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire (cod CAEN rev. 2:4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale).In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim 3.786.139, 88 LeiLinie de credit sau Scrisoare de bonitate bancara in valoare de minim: 586.851, 68 lei, avand o valabilitate de 2 luni de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul constructiilor civile, prin prezentarea a cel putin 1 ?i maxim 3 contracte cu o valoarecumulata de minim: 1.893.069, 94 lei fara TVA., Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator autorizat gr. II., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un spa?iu de depozitare de minim 250 mp, Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal cheie: 1.Ing. sef cu o exp. de 5 ani in constructii civile in functia de Ing. sef (asemanator/ echivalent)2.Sef echipa/punct de lucru cu o exp. de 3 ani in constr. civile3.Responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata cu o exp. de 3 ani in calitate de RTE in domeniul constr. civile;4.Responsabil cu controlul calitatatii in constr., cu 2 ani exp. in calitate de responsabil CQ in domeniul de constr. civile;, Angajamentului ofertantului privind resursele umane, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Standarde de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
30
Descriere: Punctajul (??. puncte) pentru factorul de evaluare ? Garantia acordata lucrarii? se acorda dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 30 puncte; b)pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctaj astfel Punctaj = termen garantie ofertata/ termen de garantie maxim X30.Perioada propusa trebuie sa fie reala, aplicabila, fundamentata cu piata. Ofertarea unei durate de garantie mai mica de 3 ani are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform art.36, (2) lit.?b? din H.G. nr.925/2006 actualizata.Ofertarea unei durate de garantie mai mare de 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP. Vizita de teren se va organiza in data de 06.02.2012, ora 11 00. Ofertantii interesati se vor prezenta la sediul primariei Livezeni, Comuna Livezeni nr. 76.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer