Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?Infiintarea unui nou centru social pentru persoane varstnice in satul Valea Izvoarelor, comuna Sanpaul, judetul Mures?
Detaliu pentru invitatia numarul 321856
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321856/14.03.2012
Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Infiintarea unui nou centru social pentru persoane varstnice in satul Valea Izvoarelor, comuna Sanpaul, judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANPAULCod fiscal: 4323497, Adresa: strada PRINCIPALA nr.261, Sanpaul, Telefon: 0265-713512, Fax: 0265-713512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada PRINCIPALA nr.261, Sanpaul, Romania, cod postal: 547550, telefon: +40 265713512, fax: +40 265713512, persoana de contact: ISTVAN SIMON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada PRINCIPALA nr.261, Sanpaul, Romania, cod postal: 547550, telefon: +40 265713512, fax: +40 265713512, persoana de contact: ISTVAN SIMON
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Infiintarea unui nou centru social pentru persoane varstnice in satul Valea Izvoarelor, comuna Sanpaul, judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare urmatoarele aspecte/cheltuieli1.Amenajarea pentru protectia mediului2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului3.Constructii4.Utilaje si echipamente tehnologice si functionale5.Organizare de santier
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 167, 876.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 43.357 LEI ? fara TVA.Valabilitate: 90 zile dela data limita de depunere a ofertelor1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.OP in contul RO62 TREZ 476246802715X (codfiscal 4323497)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;3.prin depunerea sumei in numerar la sediul Aut. Contr. In acest caz va fi prezentat chitanta.Scrisoarea de gar. bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Simon Istvan, Kedei Pal Elod, Kadar Samuel, Somogyi Jozsef, Kedei Maria Reka, Pall Berta, Opris Simona.4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Lipsa vreunui document solicitat in prezentul capitol atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.Autoritatea contractanta nu va solicita completarea ulterioara a documentelor care lipsesc din oferta initiala. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire (cod CAEN rev. 2:4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale).In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim4.335.752 lei sau echivalentul sumei in Euro, Linie de credit sau Scrisoare de bonitate bancara in valoare de minim 456.988, 28 lei, avand o valabilitate de 3 luni de la data semnarii contractului .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul constructiilor civile, prin prezentarea a cel putin 1 si maxim 2 contracte cu o valoarecumulata de minim: 2.167.876, 14 lei fara TVA., Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator autorizat gr. II., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal cheie: - Inginer sef cu o experienta de 5 ani in constr civ. avand functia de Inginer sef (asemanator/echivalent)- Sef echipa/punct de lucru cu o experienta de 3 ani in constr civ- Responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata cu o experienta de 3 ani in calitate de RTE in domeniul constr civ;
- Responsabil cu controlul calitatii in constructii, cu 2 ani experienta in calitate de responsabil CQ in domeniul de constr civ;, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1.Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [Pret (min ) / Pret (n) ]x60
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 20 puncte; b) pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctaj astfel : Punctaj = (termen garantie ofertata/ termen de garantie maxim) X 20. Perioada propusa trebuie sa fie reala, aplicabila, fundamentata cu piata. Ofertarea unei durate de garantie mai mica de 3 ani are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform art.36, (2) lit.?b? din H.G. nr.925/2006 actualizata.Ofertarea unei durate de garantie mai mare de 10 ani nu se puncteaza suplimentar
Durata de executie
20
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada de executie ofertate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 20 puncte; b) alta durata de executie decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctaj astfel: Punctaj = (termen de executie minim / termen de garantie ofertat) x 20 Perioada propusa trebuie sa fie reala, aplicabila, fundamentata cu piata. Durata minima acceptata este de 12 luni, oferta care propune o durata mai mica va fi respinsa ca neconforma. Durata maxima acceptata este de 18 luni, oferta care propune o durata mai mare va fi respinsa ca neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP. Se va organiza vizita de teren in data de 22.03.2012, ora 10:00 la sediul Autoritatii Contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 11:43