Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?Investitie noua canalizare menajera cu statie de epurare in localitatile Nuseni, Feleac, Beudiu si Rusu de Sus, comuna Nuseni, judetul Bistrita Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 331137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA NUSENI (CONSILIUL LOCAL NUSENI)
Numar invitatie: 331137/04.07.2012
Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Investitie noua canalizare menajera cu statie de epurare in localitatile Nuseni, Feleac, Beudiu si Rusu de Sus, comuna Nuseni, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NUSENI (CONSILIUL LOCAL NUSENI)Cod fiscal: 4427005, Adresa: BEUDIU, NR.166, Beudiu, Telefon: 0263/350658, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NUSENI, NR.37, Nuseni, Romania, cod postal: 427200, telefon: +40 263350041, fax: +40 0263350041, persoana de contact: IOAN MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: NUSENI, NR.37, Nuseni, Romania, cod postal: 427200, telefon: +40 263350041, fax: +40 0263350041, persoana de contact: IOAN MURESAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Investitie noua canalizare menajera cu statie de epurare in localitatile Nuseni, Feleac, Beudiu si Rusu de Sus, comuna Nuseni, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Investitie noua canalizare menajera cu statie de epurare in localitatile Nuseni, Feleac, Beudiu si Rusu de Sus, comuna Nuseni, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.6) CPV: 45252127-4 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 092, 202 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aprox. 2% respectiv: 161.844 LEI ? fara TVA.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.OP in contul RO76TREZ1025004XXX000032 (cf4427005)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata6. sa includa riscul contestatiei 8.369, 22 lei, in temeiul art. 278 indice 1
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar, Muresan IoanSecretar, Bolos AurelViceprimar, Liviu RusanConsilieriRusan LiviuBucsa NicolaeMenelean IoanBucsa IlieAndacs PeterMarcan Doru FlorinGherman GheorgheTopan MarinPop LucaBatinas GheorgheDebreczeni VasileBalint StefanRusan IoanMembri Comisiei: Orban BoglarkaLiviu RusanBindea Letitia4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire (cod CAEN rev. 2:4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim16.184.404 lei sau echivalentul sumei in Euro.Informatii generale pentru ultimii 3.Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderipe ultimii 3 ani in copie certificata in conformitate cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara prin documentele solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra sitatia financiara si economica prin prezentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagina fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, Linie de credit sau Scrisoare de confort garantata in valoare de minim2.489.908lei fara TVA, avand o valabilitate de 4 luni de la data semnarii contractului .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul sistemelor de alimentare cu apa ?i canalizare menajera, prin prezentarea unui (1) - maxim doua (2) contracte cu o valoarecumulata de minim: 8.092.202 lei fara TVA.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani cu valori, durata de executie, beneficiar.Toate contractele vor fi insotite de: -paginile relevante din contractele de executie semnate si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul? (parti relevante: partile, denumirea, obiectul, durata, pretul contractului si semnaturile partilor)-recomandare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contractele prezentate, semnate si stampilate.-Procesul ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor semnate, stampilate, Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator autorizat gr. II., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal cheie: - 1 manager de proiect - trebuie sa aiba 3 ani experienta in domeniu si 5 ani de la finalizarea studiilor.Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante, trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent- 1 responsabil tehnic cu executia autorizat pentru domeniul IX (constructii edilitare si de gospodarie comunala) si domeniul V (constructii si amenajari hidrotehnice ? pentru statii de epurare daca este cazul. Se accepta ca 1 sau maxim 2 persoane diferite sa fie atestate pe domeniile cerute., Personal cheie: (continuare)- 1 specialist topograf autorizat ANCPI categoria B.- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate- 1 responsabil SSM.- 1 inginer atestat ANRE.- 1 sef de santier inginer constructor lucrari edilitare, trebuie sa aiba 3 ani experienta in domeniu si 5 ani de la finalizarea studiilor., Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, Informatii privind asocierea?Acord de asociere? Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari edilitare (canalizare menajera)., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [Pret (min ) / Pret (n) ]x60
Costul operational garantat
40
Descriere: Costul operational anual maxim garantat (P2) 40 % Descriere: Componenta tehnica.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai scazuta valoare ofertata a acestui factor de evaluare se acorda punctajul maxim, respectiv 40 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P2 = (Costul operational anual maxim garantat)minim / (Costul operational anual maxim garantat) ofertant n X 40.Costul operational anual maxim garantat va fi prezentat in Formularul de Oferta, fara TVA. Se solicita garantarea costurilor de operare pe 15 ani. Costurile de operare garantate trebuie sa fie reale, aplicabile, fundamentate cu piata. Ofertarea unor costuri operationale ireale, nejustificate, nesustenabile din punct de vedere tehnic sau financiar are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP, AUTORITATEA CONTRACTANTANTA ORGANIZEAZA VIZITA PE TEREN IN DATA DE 12.07.2012 DE LA ORA 11:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer