Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?Sistem complet de alimentare cu apa si statie de tratare ? canalizare si statie de epurare, comuna Tureni, judetul Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 334255
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)
Numar invitatie: 334255/24.08.2012
Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Sistem complet de alimentare cu apa si statie de tratare ? canalizare si statie de epurare, comuna Tureni, judetul Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)Cod fiscal: 4378840, Adresa: Loc.Tureni, str.Principala, nr.243, jud.Cluj, Tureni, Telefon: 0728-209466, Fax: 0264-310009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie delucrari pentru Proiectul ?Sistem complet de alimentare cu apa si statie de tratare ? canalizare si statie de epurare, comuna Tureni, judetul Cluj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare urmatoarele: 1.Amenajarea pt.prot. mediului2.asigurarea utilitatilor3.Constructii si instalatii4.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj5.Montaj utilaje tehnologice6.Organizare de santier7.Pregatirea personalului de exploatare8.Probe tehnologice si teste
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 880, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aprox. 2% respectiv: 97.609 LEI ? fara TVA.Valabil: 90zile de la data limita depunere a ofertelor1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.OP in contul ro78trez2195006xxx001857(4378840)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata6. Riscul contestatiei 8.048, 05 cf. art. 278^1 oug 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Manaila Elena DanielaViceprimar ? Colosvari IleanaContabil ? Rad MariaSecretar ? Sumandea Vasile DariusConsilieri: Blaga Dorel, Brumar Dorin Vasile, Hiriscau Ioan, Morovan Vasile, Rus Vasile, Ruta Gheorghe, Farkas Francisc, Nemes Corneliu Traian, Perde Ioan, Surd NastasiaComisia de evaluare: Presedinte: Colosvari Ileana ? viceprimar, Membrii: Sumandea Vasile Darius ? secretar, Rad Maria ? Contabil, Stefan Nicolae, Crisan Daniela4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire (cod CAEN rev. 2:4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine Certificat ANRE, pentru a face bransamentul la retelele electrice, in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale pe ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 9.760.980 lei sau echivalentul sumei in Euro.Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderipe ultimii 3 ani in copie certificata in conformitate cu originalul. In cazul in care, din motive obiective , justificate corespunzator , operatorul economic nu are posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara prin documentele solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra sitatia financiara si economica prin preyentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagina fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in utltimii 5 ani cu valori, durata de executie, beneficiar., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul sistemelor de alimentare cu apa ?i canalizare menajera prin prezentarea :1. a min. 1 contract avand ca obiect executie de statie de epuraresisi2. a min. 1 contract avand ca obiect constructie de sistem de alimentare apa cu o lungime totala de8 kmsi3. a min. 1 contract avand ca obiect constructie constructie sistem de canalizare cu o lungime totala de7, 5 kmToate contractele vor fi insotite de-pag. relevante din contr. de executie semnate si stampilate ? in copie conform cu originalul? (parti relevante: partile, denumirea, obiectul, durata, pretul contractului si semnaturile partilor)-recomandare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contractele prezentate, semnate si stampilate.-Procesul ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor semnate, stampilate, Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorul economic trebuie sa prezinte rapoarte de inspectii aflate in termen de valabilitate, pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in executarea lucrarilorNota: Operatorul economic trebuie sa detina in proprietate / inchiriere / alte forme de punere la dispozitie un nivel minim de utilaje, instalatii, echipamentele tehnice necesare si corespunzatoare tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim ., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal cheie: - Manager de proiect in hidrotehnica avand functia de Inginer sef (asemanator/ echivalent), cu participarea la minim 1 lucrare in functia pe care o detine- Sef santier, cu participarea la minim 1 lucrare in functia pe care o detine- Resp. tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata- Resp. cu controlul calitatii in constructii, cu participarea la minim 1 lucrare in functia pe care o detine- Inspector SSM, cu participarea la minim 1 lucrare in functia pe care o detine- Resp. cu supravegherea lucrarilor pentru conducte sub presiune ? atestat ISCIR- Electrician autorizat ANRESe va prezenta-CIM si/sau contractele de prestari servicii si/sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus-diplome privind specializarea personalului-autorizatii/certificate de atestare-CV-Decl de disponibilitate, Informatii privind subcontractantiiLista privind subcontractantii, Informatii privind asociereaAcord de asociereOfertele depuse in asociere/consortii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte : -sa cuprinda toate informatiile solicitate de la fiecare partener precum si partea/ partile de lucrari executate de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.-Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe durata contractului, decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau echivalentPrezentarea Certificatului privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentPrezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte);b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [Pret (min ) / Pret (n) ]x60
Costul operational garantat
40
Descriere: Costul operational anual maxim garantat (P2) 40 % Descriere: Componenta tehnica.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai scazuta valoare ofertata a acestui factor de evaluare se acorda punctajul maxim, respectiv 40 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P2 = (Costul operational anual maxim garantat)minim / (Costul operational anual maxim garantat) ofertant n X 40.Costul operational anual maxim garantat va fi prezentat in Formularul de Oferta, fara TVA.Costul operational se va garanta pe o durata de 15 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.Autoritatea organizeaza vizita de teren, pentru operatorii ec.interesati, in data de 03.09.2012, ora 11.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer