Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE PATURI


Detaliu pentru invitatia numarul 355973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE LEAMNA DE SUS
Numar invitatie: 355973/22.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DEPATURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE LEAMNA DE SUSCod fiscal: 5046653, Adresa: COM.BUCOVAT, LEAMNA DE SUS, JUD.DOLJ, Leamna de Sus, Telefon: 0251/360395, 0251/360395, Fax: 0251/360395
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.BUCOVAT, LEAMNA DE SUS, JUD.DOLJ, Leamna de Sus, Romania, cod postal: 207129, telefon: +40 251/360395, fax: +40 251/360395, persoana de contact: Dr. Matei Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, jud Dolj, com. Bucovat loc. Leamna de Sus, telefon +40251/360395
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DEPATURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paturi spital + saltele
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4838 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica cel putin 30 zile de la data limita de primire a ofertelor. Data la care se va face echilalentul leu / alta valuta va fi cel din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile avand in vedere cursul B.N.RModul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 9);3.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO04TREZ2915006XXX012111, Trezoreria CRAIOVA
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului- garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin. 1-3 din HG. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituireaacesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritateacontractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Original sau copie conforma cu originalul. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatori economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11 alin(4)din HGnr. 925/2006.Original sau copie conforma cu originalul.Cerificat de participare cu oferta independenteDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante Dr. MATEI MARIUS - Manager, Director financiar contabil: -Ec.TABACU GEORGE, Director Medical : Dr. BUTALIU LETITIA, Consilier Juridic : ZANFIRESCU NICOLETA , Sef Aprovizionare si transport : Ec. Ciurlau Constantin, Bozgan Marius Gigel, Rosioru Mihai economist, Tecan Luminita economist. Consilieri : Caprariu Bogdan, Stanciu Florin ionut, Nicolaie Anda Mirei, Simion Mirela, Popa Alina Certificatul constatator emis de catre ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de catre ONRC sa fie reale la data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul Bilant pe anul 2012vizat si inregistrat la autoritatile competentein xerocopie , semnat si stampilat conform cu originalul pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor fiscale de inregistrare si declarare2. Fisa de informatii generale ? din care reiese media cifrei de afaceri globale pe anii :2012, 2011, 2010mai mare sau egala cu suma 241935 lei Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoeitate oride catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtineri unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;2. in conformitate cu art. 188, alin.1lit.e. Solicitam prezentarea de descrieri si fotografii a caror autenticitate poate fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. 1.Ofertantul va avea implementat certificat de calitate EN ISO 9001, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer