Achizitie publica - ACHIZITIE DE PIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI MOTOARE DE VEHICULE
Detaliu pentru invitatia numarul 329358
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329358/12.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DEPIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI MOTOARE DE VEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOVCod fiscal: 26361041, Adresa: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212015126, Fax: 0212015135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020070, telefon: +40 212015126, fax: +40 212015135, persoana de contact: CIPRIAN MADALIN SECU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DEPIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI MOTOARE DE VEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE PIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI MOTOARE DE VEHICULE
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 428.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru: Lotul 1= 3.705, 28lei;Lotul 2= 3.105, 30lei;Lotul 3= 1.851, 30lei;Lotul 4= 226, 69lei. In conf. cu art. 2781, alin(1), din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.852, 64 Lei pentru lotul nr. 1, suma de 1.552, 65 Lei pentru lotul nr. 2, suma de 925, 65 Lei pentru lotul nr. 3.Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara - Formular nr. 33A;2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante;4. Ordin de plata vizat de banca. Verificare se va face prin verificarea extrasului de cont al autoritatii contractante. Contul Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov este: RO29 TREZ 7025 005X XX01 1255, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 26361041. Acesta se va emite astfel incat la data deschiderii ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Precizare: zilele se calculeaza conform prevederilor art 3. lit. z) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Formular nr. 1;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2;2a Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila conforma);2b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila conforma);3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular nr. 4;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5 (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager General - Dr. Alis Grasu, Director Economic - Ec. Crisan Liontina, Director Tehnic - Ing.Papandrea Marinel, Birou Tehnic - Pelteacu Dan, Consilier Juridic ? Popovici Ioana Silvia, Sef Birou Achizitii Publice ? Ec. Secu Ciprian Madalin, Birou Achizitii Publice ? Ec. Buzica Octavian Gabriel, este exclus din procedura de atribuire). Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produse similare solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Certificate de conformitate eliberate de Registrul Auto Roman-Organismul Certificare Produse sau Certificate de conformitate atestate de organismele competente in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 10:00