Achizitie publica - Achizitie de agregate naturale si concasate de balastiera
Detaliu pentru invitatia numarul 345424
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345424/17.04.2013
Denumire contract: Achizitie de agregate naturale si concasate de balastiera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de agregate naturale si concasate de balastiera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona urmatoarele sortimente de produse: Lot 1- Nisip natural0- 4 mm: 2939 toLot 2- Pietris natural4- 8 mm: 1313 toLot 3- Pietris natural8-16 mm: 1268 toLot 4- Pietris natural16-25 mm: 1253 toLot 5- Nisip concasat0- 4 mm: 2546 toLot 6- Pietris concasat4- 8 mm: 1843 toLot 7- Pietris concasat8-16 mm: 2277 toLot 8- Pietris concasat 16-25 mm: 872 toLot 9- Pietris concasat6-10 mm: 1500 toLot 10 - Piatra sparta0-63 mm: 700 toLot 11 - Balast: 700 to
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 569, 415 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot 1-1869 lei; Lot 2-793 lei; Lot 3-786 lei; Lot 4-751 lei; Lot 5-1867 lei; Lot 6-1349 lei; Lot 7-1548 lei; Lot 8-627 lei; Lot 9-1080 lei; Lot 10-434 lei; lot 11-280 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia se constituie in conf. cu prev. art. 84 - 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste. Codul de inregistrare al autoritatii contractante este RO10638988. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autoizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare constituita in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb leu-euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine garantia ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), litera a), preum si alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru loturile lot 1, lot 5 si lot 7, pentru celelalte loturi nefiind aplicabile prevederile art. 278^1.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei.Dovada constituirii garantiei se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertlor; In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular 2);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3);
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 4);Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduii de atribuire sunt: MANOLE MIHAI-ALIN - Director General, CATRINA VASILE - Director Tehnic, TACHE IOAN-VIOREL - Director Economic, MOCANU ADRIAN-VICTOR - membru AGA, PARASCHIV DRAGOS FLORIN - membru AGA STAICU DORIN - membru AGA, ANA GHEORGHE - membru CA, BARBULESCU EMILIAN - membru CA, CRISTEA GHEORGHE - membru CA, DRUICA GHEORGHE - membru CA, MIHALACHIOIU MARIUS - membru CA, ANA ION, DINU ION, DRAGUT RALUCA, DUMITRESCU MIHAIL, DUMITRU MARIA, GEORGESCU NICULAE-ADRIAN, GURGU LILIANA, NEACSU VASILE, NISTORESCU ADRIANA-VIORICA, NAESCU MIHAELA, POPA-AMUZA IUSTINA-LILIANA, POPESCU MIRCEA-CONSTANTIN, POPESCU MILICA-CRISTIANA, PRUNACHE DANIELA, SIMION CALIN, STOICA MIHAI, VINTILA CONSTANTA, VOICU LIVIU DUMITRU, SERAN MARIANA DANIELA.Membrii Consiliului Judtean Dambovita: TUTUIANU ADRIAN - Presedinte, MARINESCU IOAN - Vicepresedinte, GROZAVU GABRIEL - Vicepresedinte, IVANOFF IVAN VASILE - Secretar, ANA GEORGE BOGDAN, ANTONESCU MARIN, ANTONIU FLORIN SILVIU, BANILA ALEXANDRU, BUTA TEODOR, CHITESCU ADRIAN, CRISTEA MARIA, DINCA GEORGETA, DUMITRU ADRIAN, FERARIU IOAN, FULGA VALERIU, HERMENEAN IOAN, ION NELI, ION SORIN, IVAN GHEORGHE, LUPOIU MIHAIL MARIUS, MOCANU ADRIAN, MOISE VASILE, MOLDOVEANU MIHAITA DRAGOS, NECULAESCU SACHE, OLARU LUMINITA ELENA, OLTEANU CATALIN COSMIN, PETRE MARIN, POPESCU CLAUDIU CEZAR, POPESCU JEAN, STOICA LIVIU COSMIN, STEFAN CORNELIU, TINGIRICA MARIN, TRIFAN MIHAI, VASILE CLAUDIU IONUT, VASILIU TEODOR EMILIAN, VLADESCU NICULAE- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 (formular 5); Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.Certificatul constatator se va completa de catre toti ofertantii si/sau asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara cu declararea cifrei mediide afaceri ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ de catre membrii toti asociatiei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui angajament privind sustinereafinanciara al persoanei respective (formular 11), incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta minima - cifra medie de afaceri globala solicitata este cel putin egala cu: Lot 1- 186978 lei; Lot 2- 79318 lei; Lot 3-78636 lei; Lot 4- 75156 lei; Lot 5- 186706 lei; Lot 6- 134998 lei; Lot 7- 154864 lei; Lot 8- 62774 lei; Lot 9- 108000 lei; Lot 10- 43400 lei; lot 11- 28000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Cerinta minima - prezentarea cel putin unui contract sau maxim 3 contracte prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim: Lot 1- 93489 lei; Lot 2- 39659 lei; Lot 3-39318 lei; Lot 4- 37578 lei; Lot 5- 93353 lei; Lot 6- 67499 lei; Lot 7- 77432 lei; Lot 8- 31387 lei; Lot 9- 54000 lei; Lot 10- 21700 lei; lot 11- 14000 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui angajament privind sustinerea tehnica si profesionala al persoanei respective (formular 12), incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, insotit de certificate/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Valoarea experientei similare prezentate in vederea sustinerii: Lot 1- 93489 lei; Lot 2- 39659 lei; Lot 3-39318 lei; Lot 4- 37578 lei; Lot 5- 93353 lei; Lot 6- 67499 lei; Lot 7- 77432 lei; Lot 8- 31387 lei; Lot 9- 54000 lei; Lot 10- 21700 lei; lot 11- 14000 lei., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurileprealabile de subcontractare incheiate., Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic?liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Prezentare certificat privind managementul calitatii ISO 9001 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 13:23