Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 328289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BAILESTI
Numar invitatie: 328289/30.05.2012
Denumire contract: Achizitie de alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Biroul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie alimente
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare totala de 965.3 lei defalcata pe loturi conform anexei la caietul de sarciniConform art.278(1) din OUG 34/2006 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63000 lei si 420000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile incepand de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.-numerar la caseria autoritatii contractante-OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti.Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectandmodelul prevazut in Sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare)- prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atrubuire: 1.Tibreanu Mirela - manager2.Dumitrascu Mihail - director3.Gaciu Laura - biroul achizitii4.Beldea Dan - biroul informatica5.Mirionescu augustin - biroul achizitii6.Tufis Daniela - asistent dieteticianOfertanat: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie cu privire la neinvadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Fisa de informatii generale4.Cerificate de atestare fiscala-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art.69 din OUG 34/20067.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - persoane juridice/fizice romane2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - persoane juridice/fizice straine3.Autorizatie sanitar ? veterinara si entru siguranta alimentelor emisa de Directia Sanitar Veterinara Judeteana pentru pozitiile 7, 9 si 26 din anexa la caietul de sarcini.4.Autorizatie sanitara emisa pentru unitatea de productie, mijloacele de transport si spatiul de depozitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Licenta de fabricatie a produselor2.Buletin de analiza al produsului/certificat de calitate3.Mostre de produs Cerificat SR EN ISO 9001:2008 in termenul de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer