Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 333999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 333999/21.08.2012
Denumire contract: achizitie de alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: Alexandru Valean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: Alexandru Valean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de diverse alimente pentru prepararea meniului pacientilor.Valoarea estimata minima a contractului 91.478 lei si cea maxima de 117.493, 63 Lei, fara TVA inclus.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 493.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de participare estede 1.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378 - dovada constituirii garantiei de participare se transmite cu documentele de calificare, in plic separat de restul documentelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului o suma egala cu 1% din valoareacontractului , conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la 10% din valoarea contractului, si se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate in acest paragraf se poate face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea -Completarea formularuluiACerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art 181 -Completarea formularului B.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( in original sau in copie autentificata)Ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 69 alineatul 1 din OUG 34/2006 : Formular nr. 9 .Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof. Dr. Nicolae Constantea-Manager, Sef Lucrari Dr. Valer Donca ? director medicalIng. Nelu Manescu - Director Administrativ, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ing. Alexandru Valean ? birou achizitiiViceprimar Laszlo Attila - reprezentant for tutelar si membru in consiliul de administratieDr.Dorina Duma ? reprezentant Directia Sanatate Publica a jud ClujCerinta nr .5- Certificat cu oferta independenta conf. Ordin 314/2010 ANRMAP Formularul nr. 6Cerinta nr 6- Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul 12C care trebuie datat, semnat si parafat. Cerinta nr. 1- Autorizatii si avize: 1.Autorizatie Sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica2.Autorizatie Sanitar-Veterinara , , conf Norma din 24 iunie 2010 , emisa de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pt Siguranta Alimentelor , cap II , art 3 alineatul 1Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc inregistrarea1.Certificatul de inregistrare de la Registrul Comertulu2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- emiscu cel mult 30 de zileinainte de deschiderea ofertei-incopie certificata pentru conformitate cu originalul .3. Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul indicatorului financiarBilantul contabil in copie la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta nu se calculeaza cumulativ.Toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta., Fisa de informatii generaleOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B2 care trebuie datat, semnat si parafat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B4 care trebuie datat, semnat si parafat., MostreSe vor prezenta in mod obligatoriu si cu titlu gratuit mostre de produs pentru fiecare lot ofertat de catre operatorii economici. Mostrele vor fi insotite de proces verbal de predare-primire , si se vor depune la sediul Autoritatii Contractante cel mai tarziu cu 2 (doua) zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor. Managementul calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau adresa Autoritatii contractante, intre orele 09-14, persoana de contact Alexandru Valean
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer