Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 357465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL OLTENITA
Numar invitatie: 357465/12.02.2014
Denumire contract: Achizitie de alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL OLTENITACod fiscal: 4294138, Adresa: Str.Argesului 134, Oltenita, Telefon: +40 242515931, Fax: +40 242510673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de alimente pentru pacientii spitalului.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 319.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare reprezinta suma garantiior de participare aferente loturilor la care se depune oferta (cf caietului de sarcini) si se constituie conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. In cazul in care garantia de participare este redusa ca valoare , garantiile se poate depune si in numerar la casieria Spitalului Municipal Oltenita. Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita.Valoarea totala este de 2323, 19 lei, pentru toate loturile.In cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare cursul de referinta este cel comunicat de BNR cu 7 (sapte) zile inainte de data LIMITA de depunere a ofertelor. La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie : conform prevederilor art 90 alin (1) din HG925/2006 , garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii devine anexa la contract. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului incheiat de catre fiecare castigator. Prezentarea acesteia in original este obligatorie la semnarea contractului, incheierea acestuia fiind conditionata de prezentarea acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, cf art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Formularul nr 3(sectiunea formulare)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Formularul nr. 4(sectiunea formulare)Cerinta nr. 3Dovada platii obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificate de atestare fiscala eliberate de administratia financiara si serviciul local de taxe, original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Certificatele fiscale trebuie sa arate ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a certificatelorfiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie rapundere potrivit art 11 alin(4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin(3) din Ordinul nr 509/2011.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul 5- Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? formularul 7Cerinta nr. 5Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69^1/OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Declaratie pe proprie raspundere Formularul 6. Precizare: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: dr. Liana Petculescu, manager; ec. Anghel Ion, director financiar contabil; Ionita Ioana, contabil; ing.Pavel Nicolae, sef serviciu aprovizionare-administrativ; Marinescu Hulea Lucian, referent serv. aprovizionare; Neamtu Elena, asistent dietetician; Isfan Madalina, magaziner. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata(daca nu a facut aceasta la depunerea ofertei).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informati privind situatia economico financiara.Ultimul bilant contabil din anul 2013 vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. certificat ISO 9001 sau echivalent conform standardelor internationalepentru ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer