Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de antitrombotice


Detaliu pentru invitatia numarul 330197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 330197/22.06.2012
Denumire contract: Achizitie de antitrombotice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de antitrombotice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de antitrombotice 4loturi conform caiet sarcini. Contractul se va derula pana la 31.12.2012 cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2013 conf. Art.6 alin(30) HG 925/2006. Valoarea minima estimata, respectiv 229581 ron reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata, respectiv 393151, 40 ronreprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 33141550-0 - Heparina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 393, 151.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi sumagarantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parteGarantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitateasi neancadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006-Se completeaza Formular: 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular: 2; Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP-Se completeaza Formular: 3; Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69^1 lit. a din OUG 34/2006-Se completeaza Formular: 4Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof.Dr.Nicolae Constantea-Manager, Sef Lucr.Donca Valer-Director Medical, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Farm pr.Tibad Marta-Farmacist Diriginte, Ec.Muresan Florina-Birou Achizitii/AprovizionareCertificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local-Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Prezentarea in oricare forma, conform art. 5 din Ordin 509/2011 ANRMAP (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) ; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat-Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunne oferta. Prezentarea in oricare forma, conform art. 5 din Ordin 509/2011 ANRMAP (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.- Autorizatie de distributie angroemisa de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros?conf, art.187, 188 din OUG 34/2006. Actulnormativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.- Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"-Declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului din care sa reiasa ca detine autorizatiile de punere pe piata pentru produsele ofertate.Actul normativ care impune obligativitatea detinerii autorizatiei de punere pe piata este: legea 95/2006, art.700, alin.1 si 2, art.730, alin. 5 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare: Ordinele MSF nr.263/2003 si 895/2006; Rgulamentul ( CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar; Rgulamentul (CE) nr.1234/2008--Completare formular 6
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer