Achizitie publica - Achizitie de anvelope (profil de iarna) pentru autovehiculele din parcul central al Senatului
Detaliu pentru invitatia numarul 337629
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337629/17.10.2012
Denumire contract: Achizitie de anvelope (profil de iarna) pentru autovehiculele din parcul central al Senatului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSENATUL ROMANIEICod fiscal: 4284070, Adresa: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 214142846, Fax: +40 214142844
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de anvelope (profil de iarna) pentru autovehiculele din parcul central al Senatului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de anvelope (profil de iarna) pentru autovehiculele din parcul central al Senatului
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 193.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui garantie de participare in suma de 480, 00 lei si se va face dovada constituirii acesteia la data si ora deschiderii. Acesta va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabiliate a ofertei (45 zile) Garantia de participare irevocabila, se constituie prin virament bancar in contul de garantii al Senatului Romaniei deschis la A.T.C.P.M.B.: RO08TREZ7005005XXX000214 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Daca este cazul se va prezenta si Declaratie privind IMM. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la Casieria Senatului Romaniei, inainte de data si ora deschiderii ofertelor, in urma unei solicitari scrise (insotita de Declaratia privind I.M.M, daca este cazul). Cuantumul din Garantia de participare care se va retine, in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, este de 240, 00 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Garantia de buna executie, se constituie prin virament bancar in contul de garantii al Senatului Romaniei deschis la A.T.C.P.M.B.: RO08TREZ7005005XXX000214 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la Casieria Senatului Romaniei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie de eligibilitate;
- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din oug 34/2006;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din ordonanta (atasat in sectiunea formulare se regaseste lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica);
- declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si locale, valabile la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. - certificat constatator registrul comertului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila integral in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 16:20