Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de: apa minerala, bauturi racoritoare carbonatate, ceai tip Nestea sau echivalent, zahar


Detaliu pentru invitatia numarul 353897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 353897/19.09.2013
Denumire contract: Achizitie de: apa minerala, bauturi racoritoare carbonatate, ceai tip Nestea sau echivalent, zahar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de: apa minerala, bauturi racoritoare carbonatate, ceai tip Nestea sau echivalent, zahar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de: apa minerala carbogazoasa, apa minerala plata, bauturi racoritoare carbonatate tip Coca Cola, Fanta, SPRITE, Schwepps sau echivalent, ceai tip Nestea sau echivalent, zahar vrac, zahar la plic.
II.1.6) CPV: 15981000-8 - Apa minerala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 785 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaSe solicita garantia de participare de: 1982, 00 lei -lotul 12458.70lei - lotul 2690, 00 lei- lotul 3225, 00 lei- lotul 4I.M.M.beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%.In cazul in care operatorul doreste sa beneficieze de regimul de reduce 50% va depune declaratia de incadrare.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca.3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.Documentul de constituire a garantiei-unul din cele mentionate anterior, in original se depune la adresa str.I.I.C.Bratianu nr. 14, Biroul Achizitii Publice, pana la cel mai tarziu data limita dedepunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP pana la acelasi termen limita5.Conform art. 278.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: nu este cazul, valoarea estimata pentru fiecare lot este sub pragul prevazut la art. 19 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP iar cursul luat in calcul va fi cel comunicat de BNR, de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP..
Garantie de buna executie
Da, 10% din valoarea fara TVA a contractelor, rezultataModul de constituire a garantiei de buna executie- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de cel mult 14 zile de la dataincheierii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, in conditiile art.92, alin.1 din din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Eligibilitatea ofertantului: se completeaza Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1(12A) din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006: se completeaza Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu: 1) Dovada indeplinirii obligatiei exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul consolidat, a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 3 -Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 3Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( form. nr. 4 din Sectiunea Formulare);Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Rector, Acad, . prof. Ioan Aurel Pop, Prorector prof. dr. Dan Lazar, Prorector prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Administrativ, ec. Ioan Neag; Administrator financiar, ec. Viorica Barsan, Director Financiar-Contabil, ec.Pusok Istvan; consilier juridic Alexandru Brasoveanu, consilier juridic Monica Laura Adi, subing. Traian Boc, ec. Diana Andrea, ing. Olimpia Dumitru, ing.Mihaela Maier. Cerinta nr. 1Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pers.juridice/fizice romane: 1). pentru persoane juridice : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului sa fie corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2). pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare, cu viza la zi, astfel incat acest document sa fie in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.-cerinta nr. 2 - Autorizatie sanitara-veterinara pentru unitati ( copie marcata -conform cu originalul), eliberata de Directia Sanitara-Veterinara in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani.Se va prezenta formularul nr.7-Fisa de informatii generale cucifra globala de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii treiani sa fie de minim :198000, 00 lei pentru lotul 1245000, 00 lei pentru lotul 268000, 00 lei pentru lotul 322500, 00 lei pentru lotul 4Pentru calculul echivalentei se va tine contde cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru anii de referintaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare, Se va prezenta- lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client beneficiar.Experienta similaraCerinta minima: se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie , lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprid informatiile prevazute de art. 188 alin.(1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sau suma a valorilor este de minim99000, 00lei pentru lotul 1;122500, 00 lei pentru lotul 2;34000, 00 lei pentru lotul 3;11000, 00lei pentru lotul 4;Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR pentru ani de referinta.Se va prezenta formularul nr. 5 (12D)-lista principalelor livrari de produse inultimii 3 ani si formularul 6 "Experienta similara" din sectiunea Formulare, Document de inregistrare a mijloacelor de transport al produselor alimentare de origine nonanimala, eliberat in conformitate cu Ord.A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008, valabila la data limita de depunere a ofertelor., Buletine de analiza fizico-chimice si microbiologice, rapoarte de incercaresau orice alte asemenea documente, emise de laboratoare acreditate insistemul RENAR(sau echivalent), separat pentru fiecare produs ofertat, caresa ateste conformitatea produselor cu cerintele din caietul de sarcini., Prezentarea de mostreMostrele vor fi depuse pentru toate produsele dintr-un lot.Mostrele vor fi transmise pana la data limita de depunere a ofertelor evidentiata in invitatia de participare din SEAP, la sediul autoritatii contractante, Universitatea Babes-Bolyai, Directia Generala Administrativa, Biroul Achizitii produse si servicii, str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, jud. Cluj, tel.0264-405340; 405300-5427;In vederea identificarii produselor depuse ca mostre se impune marcarea si etichetarea acestora, cu urmatoarele informatii: -denumirea producatorului si localitatea-denumirea produsului ? sortimentului-lotul si data fabricatiei-termen de valabilitate-termen minim de garantieIn cazul in care un produs este livratvracsau pachete mai mari de 1 kg, se va prezenta ca mostra, produsul ambalat la un gramajcuprins intre 0, 01 kg -0, 5 kg , marcat si etichetat corespunzator.Mostrele se vor depunein cutii sigilate insotite de un proces verbal de predare-primire si de un centralizator cuprinzand denumirile produselor, numarul pozitiei din caietul de sarcini, semnat de reprezentantii legali ai ofertantului si stampilat.Nu se vor accepta ca mostre, produse expirateMostrele prezentate de ofertantul castigator se pastreaza ca etalon.Neprezentarea mostrelor conformspecificatiilor anterioare atrage aplicarea art. 36, alin.1, lit.b) din H.G. nr. 925/2006. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemulde asigurare a calitatii certificat conform standardului SR EN ISO 22000/HACCP sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise deorganisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationalecare sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant(pentru furnizor) areimplementat un sistem de asigurare a calitatii alimentelor recunoscut deUniunea Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer