Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de "Aplicatii informatice de management al resurselor economico-finaciare"


Detaliu pentru invitatia numarul 355986
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Municipal "Filantropia" Craiova
Numar invitatie: 355986/21.11.2013
Denumire contract: Achizitie de "Aplicatii informatice de management al resurselor economico-finaciare"
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 22.11.2013 11:04)
Motive anulare:
Altele
Observatii: In data de 21.11.2013 a fost publicata documentatia de atribuire cu nr121640 (Anunt de participare [121640] Achizitie de "Aplicatiiinformatice de management al resurselor economico-finaciare") dintr-ogresala documentatia de atribuire a fost incarcata in sectiunea"Invitatii de participare la cererea de oferta" cu nr [355986] Achizitiede "Aplicatii informatice de management al resurseloreconomico-finaciare", in loc de "anunturi de participare"
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Municipal "Filantropia" CraiovaCod fiscal: 5002177, Adresa: Str. C-tin Brincusi nr 3, Craiova, Telefon: +40 251307535, Fax: +40 251307535
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. N. Titulescu nr 40, Craiova, Romania, cod postal: 200527, telefon: +40 251307535, fax: +40 251307535, persoana de contact: Catalin Margineanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, Str. N. Titulescu nr 40, - Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de "Aplicatii informatice de management al resurselor economico-finaciare"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de "Aplicatii informatice de management al resurselor economico-finaciare" conform proiect SIMS 38142 -prezentat in caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 465, 133.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 29.000 lei, fara TVA. Modul de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO70TREZ2915006XXX011020 saub) instrument de garantare.Instrumentul de garantare trebuie constituit in favoarea Spital Clinic Municipal Filantropia Craiova de o societatea bancara ori de o societate de asigurarisi trebuie prezentat, in original, in limba romana, in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare. formular 1Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul formularuluispecific din Sectiunea de Formulare, in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la punctul iv) de mai jos.i) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 (nouazeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelor;ii) Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 este de 5.245, 13leiiii) Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;iv) In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respective oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa.
Garantie de buna executie
i) Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul total al contractului in lei, fara TVA;ii) Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, potrivit prevederilor art. 90 din HG 925/2006 in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare; formular 2iii) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011;iv) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile nr. 92 alin.(1) din HG 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului de acceptanta finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: se va prezenta declaratia pe proprie raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare; formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, se va prezenta declaratia pe propria raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare; formular 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, se va prezenta declaratia pe propria raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare; formular 5Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Dr Gavrila Alice OlgutaDr Dijmarescu Anda LorenaEc Crainiceanu Elena VictoritaIng. Margineanu CatalinIng. Dinescu GabrielaAs. Coanda MarianaEc. Lajea ElisabetaRef Jr. Popescu MadalinaJr. Popa CatalinOp.Speriatu CameliaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare; formular 6Pentru persoanele juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, Certificat Fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrative teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Ofertantul va prezenta, Certificat Fiscal emis de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Pentru persoanele juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca ti-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata la notar.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. Pentru persoanela juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;b) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitatea cu prevederile legale din tara in care este rezident. De asemenea ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati in concordanta cu obiectul contractului ce urmeza a fi atribuit.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului.In etapa evaluarii ofertelor, ne rezervam dreptul de asolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globalaSe solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 2.800.000 lei.Ofertantii vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi.In cazul unei oferte comune cerinta de calificare privind situatia economica profesionala se demostreaza prin luarea in consideratie a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din OUG nr. 34/2006., Bilantul contabilBilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente prevazute de art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Operatorii economici straini vor depune bilantul; daca in tara respectiva nu exista obligativitatea intocmirii unui astfel de document se vor accepta si alte documente echivalente bilantului si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului sau altor documente echivalente bilantului, din tara respectiva.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita prezentarea Listei principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani raportati la data limitade depunere a ofertelor, continand valori, perioada, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat/prestat in ultimii 3 ani, in baza a cel putin un contract de furnizare de pachete software si sisteme informatice (hardware, aplicatii, portal) de complexitate similara, in valoare cumulata de minim 930.000 lei, fara TVA.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.In cazul unor oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din OUG nr. 34/2006, Personal de specialitate ? observatii generaleSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru echipa implicata in implementarea proiectului.In cazul in care personalul de specialitate nu este angajat al ofertantului se va prezenta in original o declaratie de disponibilitate conform formularuluispecific din Sectiunea Formulare.formular 9, Manager proiectCerinte minime obligatorii: -Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Detinerea de competente referitoare la o metodologie de management de proiect recunoscuta la nivel national / international, dovedite prin certificare profesionala- Participarea in calitate de manager de proiect in cadrul a cel putin un proiect.- Participarea in cadrul a cel putin un proiect care a presupus implementarea unui sistem informatic integrat, Coordonator tehnicCerinte minime obligatorii: -Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Detinerea de competente de management de proiect dovedite prin certificare/diploma profesionala, recunoscuta la nivel national / international, - Participarea in calitate de coordonator in cadrul a cel putin un proiect.- Participarea in cadrul a cel putin un proiect care a presupus implementarea unui sistem informatic integrat., Arhitect sistemCerinte minime obligatorii: - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- Experienta specifica de minim 3 ani in calitate de arhitect sistem;
- Cunostinte in domeniul arhitecturilor enterprise, dovedite prin certificare/diploma, recunoscuta la nivel national/international;
- Cunostinte privind managementul serviciilor IT, dovedite prin certificare/diploma, recunoscuta la nivel national/international;
- Cunostinte privind controlul si/sau managementului riscurilor in sistemele informatice, dovedite prin certificare/diploma, recunoscuta la nivel national/international;
- Cunoasterea aprofundata a unei metodologii recunoscute national/ international de auditare, control si evaluare a securitatii sistemelor informatice, dovedite prin certificare/diploma, recunoscuta la nivel national/international., Expert analistCerinte minime obligatorii: - Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta generala de minim 5 ani;
- Experienta specifica de minim 3 ani in calitate de analist;
- Cunostinte privind analiza cerintelor de business, dovedite prin diploma/certificare emise de organisme recunoscute national/international- Cunostinte privind utilizarea limbaj de modelare standardizat, dovedite prin certificare/ diploma in domeniu;, Administrator baze de dateCerinte minime obligatorii: - Studii superioare finalizate cu diploma licenta in domeniul IT&C- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Detinerea de cunostinte referitoare la bazele de date, devedita prin diploma/certificare, emise de organisme recunoscute national/international- Experienta in cadrul a cel putin un proiect avand ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate in calitate de administrator baze de date., Expert interoperabilitateCerinte minime obligatorii: - Studii superioare finalizate cu diploma licenta in domeniul IT&C- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Certificare pe un standard de interoperabilitate in domeniul medical.- Experienta in cadrul a cel putin un proiect avand ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate in calitate de expert interoperabilitate., Expert securitate si testareCerinte minime obligatorii: - Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta profesionala de minim 5 ani- Participarea in cadrul a cel putin un proiect avand ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate in calitate de expert securitate si testare sau o pozitie similara;
- Cunostinte privind securitatea retelelor (inclusiv VPN), securitatea in baze de date si securitatea sistemelor de operare, dovedite prin certificare/ diploma, emise de organisme recunoscute national/international, Expert calitateCerinte minime obligatorii: - Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta generala de minim 5 ani;
- Diploma/ certificare din care sa rezulte detinerea de cunostinte privind calitatea/ auditor calitate, emise de organisme recunoscute national/international- Experienta in cadrul a cel putin un proiect avand ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate in calitate de expert calitate sau o pozitie similara, Echipa implementare - minim 3 specialisti- Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Experienta ca responsabil implementare in cadrul a cel putin 1 proiect similar ce au avut ca scop implementarea unor solutii informatice integrate, Echipa instruire - Formatori ? minim 2 specialisti- Studii superioare finalizate cu diploma licenta- Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Certificat de absolvire pentru ocupatia Formator autorizata de un organism acreditat la nivel national/international sau echivalent- Experienta ca formator in cadrul a cel putin 1 proiect similar ce a avut ca scop implementarea unor sisteme informatice integrate Certificat ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii. Se solicita ca ofertantul sa prezinte documente care sa ateste faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de management al calitatii.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemele de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 (pentru partea din contract pe care o realizeaza), Certificat ISO 27001 sau echivalent privind managementul securitatii informatiei. Se solicita ca ofertantul sa prezinte documente care sa ateste faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de management al securitatii informatiei sau echivalent.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemele de management al securitatii informatiei se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.(pentru partea din contract pe care o realizeaza)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer