Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de articole de echipament necesare echiparii elevilor.


Detaliu pentru invitatia numarul 354048
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0663 DRAGASANI SCOALA MILITARA DE SUBOFITERI DE JANDARMI DRAGASANI
Numar invitatie: 354048/24.09.2013
Denumire contract: Achizitie de articole de echipament necesare echiparii elevilor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0663 DRAGASANI SCOALA MILITARA DE SUBOFITERI DE JANDARMI DRAGASANICod fiscal: 13341905, Adresa: str. I.C. BRATIANU nr.25, Dragasani, Telefon: +40 250810552, Fax: +40 250810532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. I.C. BRATIANU nr.25, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250810552, fax: +40 250810532, persoana de contact: U.M. 0663 Marketing si Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara 0663 - Scoala Militara de Subofiteri de Jandarmi Dragasani, Str. I.C. Bratianu, Nr. 25, Dragasani, Jud. Valcea, tel. +40250810552, fax. +40250810532.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de articole de echipament necesare echiparii elevilor.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de articole de echipament necesare echiparii elevilor scolii.
II.1.6) CPV: 35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.gr.part.(RON): Lot1=63, Lot2=335, Lot3=60, Lot4=327, Lot5=152, Lot6=400, Lot7=51, Lot8=70, Lot9=157, Lot10=96, Lot11=28, Lot12=73, Lot13=19, Lot14=520, Lot15=270, Lot16=84Val. tot. gr. part.?2705RON.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul autoritatii contractante UM 0663 Dragasani RO04TREZ6725005XXX000082 deschis la Trezoreria Dragasani. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, trebuie sa se faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi lucratoare intre orele 08.00-16.00.Pentru IMM-uri garantiile se pot constitui in procent de 50% din cuantumul garantiilor de participare. Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din L346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.Garantiile de participare vor putea fi retinute/restituite in cond. prev. la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Curs de schimb pentru care se determina echivalenta lei/alta valuta este cel comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea contractului de furnizare de produse (fara TVA), iar ea se va constitui ca anexa la contract pe toata perioada de desfasurare a acestuia.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform F.19, precum si ale alin. (2) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 14 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului .Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente incepand cu luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara, ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Andreiana Marin, Cirjan Dumitru, Zamfir Marian, Dediu Constantin, Rada Ionica Dorinel, Sararu Marian, Grecioiu Paul, Simoiu Ionut, Gaita Marian, Zamfir Ion Viorel, Duta Ionela, Preoteasa Iliuta, Madularu Marius.NOTA: 1. Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. De asemenea mentionam faptul ca subcontractantii au obligatia prezentarii declaratiei privind conflictul de interese.2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.3. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.NOTA: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente contabile care sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anilor 2010, 2011, 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sunt lasate la latitudinea operatorului economic tipurile de documente ce se vor prezenta pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte) in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.NOTA: Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica., Fisa de informatii generalese va completa in conformitate cu F.20., NOTA.I: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozitie resursele financiare invocate.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B, certif.atest.fiscala, certif.impozite si taxe locale si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 lit.. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (lista cu principalele furnizari de produse aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa., Se vor prezenta Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor (Declaratii de conformitate privind calitatea produselor)., Mostre ? se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor, dupa cum urmeaza: ? cate o mostra (produs finit ) pentru: - lot.1. ? Sapca de oras completa vara, Palarie;
- lot.2. ? Veston barbati uniforma deoras vara, Pantalon lung pentru oras barbati vara, Fusta din stofa pentru oras vara, Pantalon pentru clasa femeivara;
- lot.3. ? Camasa alba barbati, Camasa bleu femei;
- lot.4. ? Pantofi iarna pentru oras barbati , Pantofi iarna pentru oras femei, Cizme pentru femei, Ghete cu siret femei, Bocanci unici;
- lot.5. ? Manta pentru ploaie barbati;
- lot.6. ? Bluzon pentru clasa femei, Scurta pentru oras barbati;
- lot.7. ? Pulover, Fular;
- lot 8. ? Manusi pentru oras, Cravata, Centura;
- lot.9. ? Suport cu insemne grad si semne arma sergent , Petlite, Ecuson nominal;
- lot.10. ? Ghete imblanite pentru oras barbati;
- lot.11. ? Basc cu emblema;
- lot.12. ? Caciula din blana naturala barbati;
- lot.13. ? Sosete barbati;
- lot.14. ? Sapca completa pentru instructie vara, Costum unic cu doi pantaloni, Camasa bluza cu epoleti pentru instructie barbati;
- lot.15. ? Costum de protectie contra intemperiilor;
- lot.16. ? Costum flausat(bluza si pantalon), NOTA.II: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, cap.eco-fin., precum si cap.teh./profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cap.eco.-fin. se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.I.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului. Operatorii economici vor prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer