Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de articole si materiale sanitare si materiale electrice .


Detaliu pentru invitatia numarul 331396
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 331396/10.07.2012
Denumire contract: Achizitie de articole si materiale sanitaresi materiale electrice.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Economica a A.S.E., Serviciul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5203,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Economica a A.S.E., Serviciul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5203,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de articole si materiale sanitaresi materiale electrice.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de articole si materiale sanitare ? lavoare, vase wc, rezervoare wc, flotoare wc, bateri si robinete sanitare, sifoane sanitare, dispensere si uscatoare maini(LOT 1)sibecuri incandescente; economice, tuburi fluorescente, corpuri si lampi de iluminat, accesorii electrice, drosere, startere, intrerupatoare, circuite (LOT 2), pentru intretinereaspatiilor administrative ale Academiei de Studii Economice .
II.1.6) CPV: 44411000-4 - Articole sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 2175 lei pentru Lotul 1 si 1697 lei pentru Lotul 2;Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Documentul doveditor al platii se depune, cu stampila bancii in original, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare);?prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti - cod fiscal 4433775?I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei;Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea maxima estimata a acordului ? cadru, respectiv suma de 1087 lei LOT 1; 848 lei LOT 2.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (cinci la suta) din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pe fiecare lot. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform Art. 90 ? alin.(1) sau alin. (2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va avea o durata de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului.b) I.M.M.?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, conform art.16 din Legea nr. 346/2004.c) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 -din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindeligibilitatea- declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.4.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006coroborat cu Ordinul 170/2012, completata in conformitate cu Formularul 12 D(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Nastase Pavel, Rector; Sova Robert Aurelian, prorector; Stanciu Gheorghe , director general ; Daus Loredana, director economic; Dima Daniela, sef serviciu achizitii; Alice Herscher sef birou achizitii Ploesteanu Alecsandru, sef birou monitorizare; Alexe Gheorghe, sef birou tehnic;Plesea Simona, jurist.5.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta - completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?.Bilantul contabil, Ofertantul va demonstra camedia cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani este egala sau mai mare decat: 147.900 lei - Lot 197.900 lei - Lot 2Completarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale inclusiv la rubrica cifra de afaceri., Angajament de sustinere financiara (daca este cazul)NOTA: Angajamentul ferm se va redacta conform modelului formularului nr. 12 G din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractantesau clienti privati(Formularul 12 F);, Prezentarea urmatoarelor formulare(daca este cazul): 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12H.In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele subcontractantilor referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul 1 Informatii generale)., Prezentarea urmatoarelor formulare(daca este cazul): 1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AAIn cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului., In cazul existentei tertilor sustinatori acestia vor prezenta declaratii pepropria raspundere privind neincadrarea in art 69^1, art.180 si art 181lit.a) , c^1 si d) din OUG 34/2006;modele de formulare: Formularul 12A, Formularul 12 B si Formularul 12 D.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer