Achizitie publica - Achizitie de articole si materiale sanitare si materiale electrice
Detaliu pentru invitatia numarul 322892
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322892/27.03.2012
Denumire contract: Achizitie de articole si materiale sanitare si materiale electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Economico - Administrativa a A.S.E., Compartimentul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5205, Compartimentul Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Economico - Administrativa a A.S.E., Compartimentul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5205, Compartimentul Achizitii Publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de articole si materiale sanitare si materiale electrice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de articole si materiale sanitare ? lavoare, vase wc, rezervoare wc, flotoare wc, bateri si robinete sanitare, sifoane sanitare, calorifere (LOT 1)sibecuri incandescente; economice, tuburi fluorescente, corpuri si lampi de iluminat, accesorii electrice, drosere, startere, intrerupatoare, circuite (LOT 2), pentru intretinereacamerelor de caminstudentesti si ale cantinelorapartinand ASE Bucuresti.
II.1.6) CPV: 44411000-4 - Articole sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 1680 lei pentru Lotul_1 si 464 lei pentru Lotul_2 (=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹ printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare);a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata cu stampila bancii in original, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.b) I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei.c) Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea estimata , respectiv suma de 840 lei ? Lotul 1 si 232 lei ? Lotul 2.d) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art.90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitateaCerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinte obligatorii: 1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 12 D;Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaCerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului2011 , acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii doi ani financiari incheiati, respectiv 2010 si 2011., Completarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale , completata inclusiv la rubrica cifra de afaceri. Ofertantii vor prezenta o cifra de afaceri globala pe ultimii doi ani mai mare sau egala cu 1, 8 ori valoarea estimata a fiecarui lot astfel: 151.254 lei/lot1;41.841 lei/lot2;Participarea la ambeleloturi implica indeplinirea cumulativa a cerintelor privind cifra de afaceri globala si constituirea garantiei de participare prevazute pentru fiecare lot in parte.Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011 ( daca este cazul): 1 euro = 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 13:21