Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de articolele de imbracaminte care fac parte din echipamentul individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov.


Detaliu pentru invitatia numarul 350701
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV
Numar invitatie: 350701/19.07.2013
Denumire contract: Achizitie de articolele de imbracaminte care fac parte din echipamentul individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOVCod fiscal: 26361041, Adresa: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212015126, Fax: 0212015135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020085, telefon: +40 212015126, fax: +40 212015135, persoana de contact: CIPRIAN MADALIN SECU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de articolele de imbracaminte care fac parte din echipamentul individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Articolele de imbracaminte care fac parte din echipamentul individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 710 - 243, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 4864.60 lei.Cursul de referinta care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO29 TREZ 7025 005X XX01 1255, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 26361041.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.Garantia de participare emisa in alta limba decat in limba romana va fi insotita de traducerea legalizata in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 12; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.(Completare Formular nr.1).Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.(Completare Formular nr. 2).Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Operatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3(conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul, subcontractantul (unde este cazul), vor completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov: Manager General - Dr. Alis GrasuDirector Economic - Ec. Crisan LiontinaDirector Medical - Dr. Grasu CristianDirector Tehnic - Ing. Papandreia MarinelAsistent Sef ? Grama ElenaSef Birou Achizitii Publice ? Ec. Secu Ciprian MadalinConsilier Juridic ? Popovici Ioana Silvia 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar fabricarea/ furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.2. Autorizatie de functionare ca unitate protejata eliberata de Ministerul muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice - Directia Protectia Persoanelor cu Handicap (DPPH) in conformitate cuLegea nr. 448/ 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministerului muncii, familiei, protectiei sociale nr. 1372/2010 - privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o mostra pentru fiecare articol de imbracaminte conform constructei pentru barbati.Mostrele prezentate de catre operatorul economic a carei oferta a fost declarata castigatoare raman in proprietatea autoritatii contractante si vor constitui modele de referinta in functie de care se verifica calitatea produselor contractate.Restul mostrelor vor fi inapoiate ofertantilor, in urma unei solicitari scrise, de la sediul autoritatii contractante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 07:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer