Achizitie publica - ACHIZITIE DE AUTOGREDER RUTIER
Detaliu pentru invitatia numarul 355764
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355764/15.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE AUTOGREDER RUTIER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOROBANTU (CONSILIUL LOCAL DOROBANTU)Cod fiscal: 4793901, Adresa: Sat Dorobantu, comuna Dorobantu, judetul Tulcea, Dorobantu, Telefon: 0240/576306, Fax: 0240/576426
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Dorobantu, comuna Dorobantu, judetul Tulcea, Dorobantu, Romania, cod postal: 827070, telefon: +40 240576426, fax: +40 240576426, persoana de contact: Munteanu Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dorobantu, comuna Dorobantu, judetul Tulcea, Dorobantu, Romania, cod postal: 827070,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE AUTOGREDER RUTIER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE AUTOGREDER - 1 BUC.
II.1.6) CPV: 43221000-8 - Gredere rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, IN ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A.b) ordin de plata, cont RO 73 TREZ 6425006xxx000456 deschis la Trezoreria Macin, cod fiscal 4793901 cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.c) plata in numerar la casieria institutiei, de luni pana vineri, program 08-16.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate solicitate, atrage descalificarea ofertantuluiOferta va fi inso?ita de dovada COSTITUIRII garantiei de participare in original, PANA CEL TARZIU LA ORA ?I DATA DESCHIDERII OFERTELOR.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare calculata conform art. 278^1, alin.(1), lit.b din OUG 34/2006 actualizata, atunci cand sunt aplicabile prevederile art.278 alin ..Data de echivalenta leu/valuta va fi cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de referinta BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006 ( Completare formular nr.3) ? Cerinta obligatorieCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Completare formular nr. 4) - Cerinta obligatorie- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal);
- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finatelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana . In cazul unei asocieri, fiecare aociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA, cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu s-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidate, vor fi exclusi din procedura de achizitii.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din OUG nr.34/06 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular nr.5)Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular nr.6)Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular nr.7 ).Ofertantul care are membri in cadrul consiliului de administratie// conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al 4-lea inclusive, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoanele ce detin functii de conducere, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contracatante, cele nominalizate, respective: 1. Munteanu Valentin? Primar;2. Paltene Nicu ? viceprimar;3. Gropeneanu Dobrica ? Secretar;4. Alexandru George?sef s.v.s.u.;5. Ardeleanu Iulian- contabil6. Badiu Gheorghe - consilier;7. Ilie Marian - consilier;8. Rusu Ilie ? consilier;9. Ramboi Dumitru - consilier;10. Soalaca D Constantin - consilier ;11. Tulea Neculai - consilier ;12. Vilcu Gheorghe -consilier;13. Piticas N. Ana ? consilier. Cerinta nr.1- - Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ?i ca acesta este autorizat.Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Cerinta nr. 2- Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 anifinanciari incheiati., Cerinta nr.2Bilant contabil aferent anului 2012, vizat si inregistrat la organismele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii vor face dovada livrarii de produse similare in valoare cumulata de minim 480.000 lei fara TVA (livrari efectuate in baza a cel putin un contract, maxim trei contracte)Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se va prezenta: -? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular nr.9), Fisa de exeperienta generala (Formular nr.10) si orice document sau certificat emis de o autoritate sau un client privat din care sa rezulte indeplinirea acestei cerinte si care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractual.Documentele solicitate se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 10:16