Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de balast nesortat si sort calibrul 16-32 mm pentru balastarea drumurilor comunale din localitatile Bosanci si Cumparatura


Detaliu pentru invitatia numarul 325988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Bosanci (Primaria)
Numar invitatie: 325988/09.05.2012
Denumire contract: Achizitie de balast nesortatsi sort calibrul 16-32 mm pentru balastarea drumurilor comunale din localitatile Bosanci si Cumparatura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bosanci (Primaria)Cod fiscal: 4244156, Adresa: strada centru, Bosanci, Telefon: 0230527001, Fax: 0230527256
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada centru, Bosanci, Romania, cod postal: 727045, telefon: +40 0230527001, fax: +40 0230527256, persoana de contact: Gheorghe Ieremie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bosanci , comuna Bosanci, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de balast nesortatsi sort calibrul 16-32 mm pentru balastarea drumurilor comunale din localitatile Bosanci si Cumparatura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de balast nesortat si sort calibrul 16-32 mm pentru balastarea drumurilor comunale din satul Bosanci si satul Cumparatura . Achizitia cuprinde si transportul acestor produse pe drumurile comunale si imprastierea acestora prin basculare din mers.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de :1000lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire :1) prin virament bancarin contul RO11TREZ5915006XXX000175 deschis laTrezoreria Suceava, sau, 2)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare poate fi constituita si prin depunere la casieria Primariei Comunei Bosanci .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere .In cazul in care unul dintre participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C. , iar consiliul respinge contestatia , Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006 , suma de 1000 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratii privind eligibilitatea.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratiei privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari prin Legea nr. 377/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta 2 . Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de serviciicu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta 3. Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr. 4 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Cerinta 4. Prezentarea documentelor privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat.Prezentarea certificatului de atestare fiscala ANAF - ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta .Cerinta 5. Prezentarea documentelor privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local.prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de administratia piublica de unde isi are sediul ofertantul - ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta .Cerinta 6 . Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularului nr. 5- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta . Fiecare candidat/ofertant la procedura de achizitie publicain conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 sin 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca procedura este facuta in concordanta cu regulile concurentiale .Cerinta 7. Evitarea conflictului de intereseCompletarea si prezentarea Formularului nr. 6 - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv Comuna Bosanci , sunt: 1. Curic Anton- primar2. Blindu constantin- viceprimar3. Bujorean Gheorghe- secretarul comuneiAlte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta , sunt :1. Ieremie Gheorghe- consilier principal2. Barba Ioan ? consilier principal3. Bivol Zamfir- consilier superior4. Spoiala Zinica- consilier principalCerinta 8. Declaratia privind subcontractantii.Completarea si prezentarea Formularului nr. 7? Declaratia privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. 1. Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original , copie legalizata , sau copie certificata ( poarta mentiunea ?Conform cu originalul? alaturi de semnatura reprezentantului legal al ofertantului) , din care sa reiasa ca ofertantul are inscris ca obiect de activitatelivrarea de produse de balastiera .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Informatii privind cifra de afaceriSe va prezenta Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pentru anii 2009, 2010 si 2011., Cerinta 2 . Informatii privind bilantul contabilSe va prezenta bilantul contabil , inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Experienta similaraLista principalelor livrari de produse de balastiera efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de executie, beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau beneficiari privati., Cerinta 2. Declaratie privind echipamentele tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate , leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) de urmatoarele tipuri de echipamente necesare indeplinirii in termen a lucrarilor aferente acestui contract: a) Utilaj tip Vola pentru incarcare ? 1 bucb)Autobasculante pentru transport : -2 bucPentru autobasculantele pentru transportul produselor furnizate se vor prezenta in copie cartile de identitate si cerificatele de inmatriculare . Se poate prezenta si o declaratie pe propria raspundere referitoare ca autobasculantele prezentate in Anexa la Formularul 12 detin carti de identitate si certificate de inmatriculare .In cazul cand oferta va fi declarata castigatoare ofertantul va prezenta copiile cartilor de identitate si certificatelor de inmatriculare., Cerinta 3.Sa asigure personalul considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de furnizare .Cerinte minime : pentru indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa asigure urmatorul personal: - responsabil cu livrarea produselor acesta coordoneaza contractul = 1- conducatori auto pentru utilajele de incarcare= 1-conducatori auto pentru autobasculante= 2Responsabilul cu coordonarea contractului va prezenta CV-ul., Cerinta 4. Informatii privind subcontractantiiSa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului .Ofertantul va completa si prezenta Lista cuprinzand subcontractantii , cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea , operatorul economic va face precizarea , ,nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 22:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer