Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de bonuri valorice pentru carburant auto (B.V.C.)


Detaliu pentru invitatia numarul 327277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0565 BISTRITA - JANDARMERIA
Numar invitatie: 327277/18.05.2012
Denumire contract: Achizitie de bonuri valorice pentru carburant auto (B.V.C.)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0565 BISTRITA - JANDARMERIACod fiscal: 9100828, Adresa: STRADA BULEVARDUL INDEPENDENTEI NUMARUL 7, Bistrita, Telefon: +40 263239733, Fax: +40 263239490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP conform prevederilor HG 1660/2006.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de bonuri valorice pentru carburant auto (B.V.C.)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de bonuri valorice pentru carburant auto, in vederea asigurarii mobilitatii efectivelor de jandarmi ale U.M. 0565 Bistrita, cu mijloacele de transport din dotare.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 750.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. este in valoare de 500, 00 lei, va fi valabila 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conf. cu art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 952/2006: - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.NOTA!Autoritatea contractanta prefera urmatoarele modalitati de constituire: a) ordin de plata depus in contul U.M. 0565 Bistrita, RO91TREZ1015005XXX000162 deschis la Trezoreria Bistrita sau b) chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante, intre orele 08.00 ? 12.00, inainte de data de deschidere a ofertelor.ATENTIE: Modul in care autoritatea contractanta prefera constituirea garantiei de participare nu are caracter de obligativitate ? restrictie.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul G.P. va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria I.M.M. ofertantul va prezenta in original in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere, a reprezentantului legal al intreprinderii interesate, privind incadrarea in categoria I.M.M. conformformularului nr. 5.Ofertele care nu sunt insotite, la data si ora deschiderii, de dovada constituirii G.P., vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art. 33, alin.3, lit. b)din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Autoritatea contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma calculata conform prevederilor art. 278-1 din O.U.G. nr. 34/2006.Eliberarea G.P. se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul: - 5%dinvaloarea, fara T.V.A., a fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire, conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 1.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a)Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritarii contractante sunt: -Col. Ionel CIMUCA - Inspector Sef;
-Lt.col. Florin FURNEA - Prim Adjunct;
-Lt.col. Alexa TODEREL ? Adjunct;
-Mr. Cornel MOLDOVAN - Presedinte comisie de evaluare;
-Cpt. Florian SARARU - membru comisie evaluare - Consilier juridic;
-Cpt. Iulian Dascalul -membru comisie evaluare - Ofiter specialist tehnic;
-Lt. Ioana CIUREA - membru comisie evaluare- Contabil Sef;
-Slt. Ionel COMAN - membru comisie evaluare - Ofiter I Marketing si Achizitii;Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4. Cerinta nr. 1 Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale sa fie probata prin: Pentru persoane fizice /juridice romane: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este rezident in original sau copie lizibila cu mentiunea ? in conformitate cu originalul? sau autorizatie de functionare in copie ? conform cu originalul? sau in copie lizibila cu mentiune ?in conformitate cu originalul?.Se vor prezenta : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune ?in conformitate cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune ?in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.- Prezentarea de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate ( principal sau secundar ) activitatile sau coduri CAEN Rev.2 sau altor reglementari echivalente, corespunzatoare lucrarilor care fac obiectul principal al procedurii de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( original sau copie lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul? ) certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul da activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul principal al achizitiei.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2009, 2010 si 2011, Ultimul bilant contabil incheiat precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si documente din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ofertantului sa detina cel putin o statie de distributie in fiecare judet si municipiul Bucuresti., Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, Atestarea conformitatii produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP conform prevederilor HG 1660/2006.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 19:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer