Achizitie publica - Achizitie de borduri din beton si placi de beton perforat
Detaliu pentru invitatia numarul 320992
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320992/29.02.2012
Denumire contract: Achizitie de borduri din beton si placi de beton perforat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-316902, Fax: 0267-316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, Biroul relatii cu publiculpersoana de contact: Jozsef Sandor, Balint Reka
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, cam. 26
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de borduri din beton si placi de beton perforat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia cuprinde conditiile obligatorii privind achizitionarea de produse prefabricate din beton(dale din beton perforat, borduri mari, borduri mici), in vederea utilizarii acestora la lucrarile de reparatii, reabilitare sau modernizare a cailor de acces din Mnicipiul Sf. Gheorghe
II.1.6) CPV: 44114200-4 - Produse din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10 000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO51TREZ2565006XXX000146 al Municipiului Sfantu Gheorghe. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4404605. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 4286 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea(situatia personala a operatorului economic -prezentare Anexa nr. 10-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -prezentare Anexa nr. 10/1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 -1.Completare si prezentare Anexa nr. 10/3, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Declaratia se solicita de la ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, 2. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Andras - PrimarSztakics Éva Judit - viceprimar , presedintele comisiei de evaluareBalint Jo;zsef ? viceprimarMolnar Katalin- consilier juridicBaksai Edit- consilier juridicBiro; Laszlo;- membru comisieSandor Jo;zsef - membru comisie-Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale-Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul local- Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. -Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitare, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii-Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere-Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(in traducere legalizata).Se va prezenta un certificat de rezidenta fiscala, pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani(2008, 2009, 2010). Daca operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta cira/cifrele de afaceri si pentru ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita existenta a cel putin una buc mijloc de transport a elementelor prefabricate(max. 26 tone, echipata cu macara proprie), Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate Se vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Acordul prealabil de subcontractare, Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Se vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acordul de asociere, Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Pret pe produse ofertate, pentru ofertele cu cele mai mici preturi se acorda 90 puncte, pentru alte oferte se caculeaza cu formulaPn produs= (pret minim/pret n)*%produs . Pondere Placa beton: 25%, bordura mare 40%, bordura mica 25%.
Perioada de garantie a produselor
10
Descriere: Ofertantul care asigura perioada de garantie cel mai mare intre 8 si 10 ani inclusiv va obtine punctajul maxim, respectiv 10 de puncte. Pentru alte perioade de garantie Pn=( perioada de garantie n / perioada de garantie maxima ofertata)*10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 13:41