Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de bunuri - Mese si scaune speciale pentru sala de conferinte in vederea implementarii proiectului ?Personal European pentru Administratia Publica?


Detaliu pentru invitatia numarul 327225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar invitatie: 327225/21.05.2012
Denumire contract: Achizitie de bunuri - Mese si scaune speciale pentru sala de conferinte in vederea implementarii proiectului ?Personal European pentru Administratia Publica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TELEORMANCod fiscal: 4652686, Adresa: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Alexandria, Telefon: 0247/421132, Fax: 0247/314415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, Nr.178, mun.Alexandria, Romania, cod postal: 140047, telefon: +40 247311201-348, fax: +40 247314787, persoana de contact: Guna Corina, Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, Nr.178, mun.Alexandria, jud.Teleorman, camera 74
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de bunuri - Mese si scaune speciale pentru sala de conferinte in vederea implementarii proiectului ?Personal European pentru Administratia Publica?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mese si scaune speciale pentrusaladeconferintein vederea implementariiproiectului ?Personal European pentru Administratia Publica?:
II.1.6) CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 974 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este: - pentru Lot 1 - 1.665 lei echivalent 387 euro.- pentru Lot 2 -694 lei echivalent 161 euro.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria. Cod de inregistrare fiscala 4652686.- Conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii depuse pentu LOT 1, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare depusa pentu LOT 1 suma de 832, 74 lei echivalent 193, 54 euro.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretulcontractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006 modificata prin H.G. nr.1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completezeformularul ANEXA nr.10.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular2. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.10.4.Se solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridicestraine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat generalsi/saubugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul ANEXA nr. 62In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completezeFormularul ANEXA nr.10.3.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Liviu Nicolae Dragnea, Eugen Ovidiu Vlad, Ilie Balan, Mircea Dumitrescu, Silvia Oprescu, Bataus Mugur, Piperea Victor, Pascutu Victorita, Sfintes Elena, Tunaru Florin, Bortun Valy Luminita.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Deasemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. 1. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Cerinta nr. 2Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer