Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE BUNURI ?DOTARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 356514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TELIUCU INFERIOR
Numar invitatie: 356514/13.12.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE BUNURI ?DOTARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELIUCU INFERIORCod fiscal: 4727010, Adresa: str.Minei , nr.2, Teliucu Inferior, Telefon: 0254 738105, Fax: 0254 738253
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE BUNURI ?DOTARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede achizitia de produse (bunuri) pentru obiectivul: Proiect integrat (Masura 322 ? PNDR), comuna Teliucu Inferior, jud. Hunedoara. Bunurile ce vor fi achizitionate fac parte dintr-un proiect integratce contine mai multe proiecte (actiuni), incadrate in bugete la linia 4.5-dotari.Achizitia bunurilor se va realiza pe loturi, astfel: LOT 1: FURNIZARE DE BUNURI -MOBILIER, DOTARI DE UZ GOSPODARESC, MATERIAL DIDACTIC, JUCARII SI ALTE BUNURI SPECIFICE PENTRU DOTARE GRADINITA, CAMINE CULTURALE SI PARC;
- actiunea ?GRADINITA CU PROGRAM NORMAL TELIUCU INFERIOR?-maxim155.463 lei- actiunea ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CAMINELOR CULTURALE DIN SATELE: TELIUCU INFERIOR, CINCIS-CERNA, IZVOARELE ?-maxim52.679 lei- actiunea ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA PARCULUI DIN SATUL CINCIS-CERNA?- maxim 15.411 leiLOT 2: FURNIZARE DE BUNURI ?ECHIPAMENT ELECTRIC, ELECTRONIC SI ELECTROCASNICPENTRU DOTARE GRADINITA, CAMINE CULTURALE;
- actiunea ?GRADINITA CU PROGRAM NORMAL TELIUCU INFERIOR ? -maxim55.176 lei- actiunea ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CAMINELOR CULTURALE DIN SATELE: TELIUCU INFERIOR, CINCIS-CERNA, IZVOARELE? - maxim 28.998, 2 leiLOT 3: FURNIZARE DE BUNURI ?INSTRUMENTE MUZICALE SI COSTUME POPULARE PENTRU DOTARE CAMINE CULTURALE-actiunea REABILITAREA SI MODERNIZAREA CAMINELOR CULTURALE DIN SATELE: TELIUCU INFERIOR, CINCIS-CERNA, IZVOARELE-maxim 132.173, 8 lei
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 901 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOT 1:4.000 lei; LOT 2:1.500 lei; LOT 3:2.400 lei. (IMM reducere 50%)Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: cf. preved. art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Pentru virament bancar - contul AC: RO73TREZ3675006XXX000046, deschis la Trezoreria Hunedoara, cod fiscal 4727010.Retineri din suma constituita ca si garantie de participare: cf. preved. art.278ยน alin.(1) din OUG 34/2006: LOT 1 = 2.235, 53 lei;In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP. Dovada garantiei de participare se va incarca in SEAP si se va depune si la sediul AC in original pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG 925/2006. Se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si copletarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare/retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct, la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Totodata se vor avea in vedere prev.HG1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5 % din pretul contractului de lucrari fara TVARestituirea garantiei de catre AC: cf. preved. Art. 91-92 din HG nr.925/2006. IMM-urile beneficiaza de preved. Legii 346/2004 ? Art.16, alin.(2), doar daca fac dovada ca se incadreaza in ac. categ., cf. preved. Art.3, alin.(1)-(2). Daca ofertantul este o asociere din categ.IMM, incadrarea in categ.IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, cf. art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 12A. (doc. va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul). Op. ec. va prezenta cazier judiciarsi cazier fiscal eliberat de ANAF; 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular.31;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Formular nr.12B (doc.va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular5 (doc. va fi prezentat si decatre subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Consilieri locali: Modirca Mircea, Caroli Marius, Toma Petru-Cristian, Toma Vasile-Cristian, Danaila Georgel, Sauca Mariana, Orasan Vili, Pasca Cosmin-Tiberiu, Dobrescu Pompiliul, Oprisa Marius, Rus Ciprian-Raul. Primar ? Pupeza DanielGheorghe Sorin, Secretar ? Matei Sebastian Teodor, Contabil ? Secara Geonovica, Responsabil achizitii publice ? Huma Felicia; 5 . Certificate conformart. 181 din OUG 34/2006 ? Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular12 C (doc. vor fi prezentate de catre fiecare asociat, daca este cazul). Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelulsocietatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1 - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate. Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale. Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Informatiile cuprinse in documentele precizate mai sus trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, ofertantului clasat pe primul loc prezentareacertificatelor si atestatelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPrezentare Formular B2 ? Informatii generaleConditie de calificare: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu : - 400.000 lei fara TVA-pentru Lotul 1;
- 150.000 lei fara TVA-pentru Lotul 2;
- 240.000 lei fara TVA-pentru Lotul 3;Documente relevante: Bilanturi contabil pe ultimii 3 ani, insotite de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare acandidatului/ofertantului. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in confomitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul/candidatul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 200.000 lei fara TVA pt. Lot 1;75.000 lei fara TVA pt. Lot 2 si 120.000 lei fara TVA pt. Lot 3. Nivelul valoric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr.509/201, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevderilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestoraPrezentare acord de subcontractare. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentru partea din contract ce urmeaza a o indeplini. Cerinta nr. 1Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce implica derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat. In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata. In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o realiza, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer