Achizitie publica - Achizitie de bunuri materiale necesare implementarii proiectului romano-elvetian ?Consolidarea capacitatilor Jandarmeriei Romane?.
Detaliu pentru invitatia numarul 355338
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355338/04.11.2013
Denumire contract: Achizitie de bunuri materiale necesare implementarii proiectului romano-elvetian ?Consolidarea capacitatilor Jandarmeriei Romane?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0251 BucurestiCod fiscal: 4192782, Adresa: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Telefon: +40 214096068, Fax: +40 213198071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096068, fax: +40 213198071, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096068, fax: +40 213198071, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de bunuri materiale necesare implementarii proiectului romano-elvetian ?Consolidarea capacitatilor Jandarmeriei Romane?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general il reprezinta achizitia de bunuri materiale necesare implementarii proiectului romano-elvetian ?Consolidarea capacitatilor Jandarmeriei Romane?.
II.1.6) CPV: 32333200-8 - Camere video (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 741.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiilor de participare: Lot.1 = 1.138, 00 lei, Lot.2 = 389, 12 lei si Lot.3 = 1.387, 00 lei.Garantiile de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00-09.00, precum si intre orele 14.00-16.00.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentului de garantare se prezinta in original.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru IMM-uri garantiile se pot constitui in procent de 50% din cuantumul garantiilor de participare.Garantiile de participare vor putea fi retinute/restituite in cond. prev. la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea contractului de furnizare de produse (fara TVA), iar ea se va constitui ca anexa la contract pe toata perioada de desfasurare a acestuia.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform F.19, precum si ale alin. (2) si (3) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 14 zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii conforme cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente incepand cu luna anterioara (respectiv cu 2 luni in urma in cazul procedurilor care au ca data care au data de deschidere pana in 10 ale lunii) celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara, ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Olaru Mircea, Vasilica Ovidiu, Costache Marius, Zarnescu Cristina, Matei Robert, Dobre Bogdan Sabin, Cernat Anton, Indries Valentin, Costea Bogdan, Boariu Mircea, Sarandi Mirela, Cotrobescu Catalin, Dumbar Mariana, Costan Alin, Badea Marius, Iacob Stefan, Beca Ruxandra, Scarlat Ionut Cosmin.NOTA: 1. Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. De asemenea mentionam faptul ca subcontractantii au obligatia prezentarii declaratiei privind conflictul de interese.2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.3. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.NOTA: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie conforma cu originalul, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.NOTA: Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica., 2. Fisa de informatii generale aferenta ultimilor 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012) se va completa in conformitate cu F.20.NOTA: Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012)de minim: Lot.1 =100.000, 00 lei (fara TVA)Lot.2 = 30.000, 00 lei (fara TVA)Lot.3 = 120.000, 00 lei (fara TVA), NOTA I: 1. Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.2. Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozite resursele financiare invocate.3. Pers. care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proc. de atrib. conf. prev. art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.4. Atunci cand un grup de op.eco. depune oferta/candidatura comuna, sit.eco.-fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.5. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, sit.eco.-fin. se demonstreaza in conditiile prevazute lapct. 2 si pct. 3.6. In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de op.eco. va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara (lista cu principalele furnizari de produse aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa.NOTA: 1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea, cel putin, a unui contract emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul beneficiar, realizate in ultimii 3 ani incepand cu data limita a ofertelor, din care sa reiasa ca s-au efectuat livrari de produse similare in valoare de cel putin: Lot.1 =50.000, 00 lei (fara TVA)Lot.2 = 15.000, 00 lei (fara TVA)Lot.3 = 60.000, 00 lei (fara TVA)2. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea bacestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., NOTA II: 1. Cap.teh.-profes. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.2. Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective incheiat, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozite resursele tehnice si profesionale invocate.3. Pers. care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proc. de atrib. conf. prev. art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B si F.12J din partea pers. care sustine cap.teh.-profes. a op.eco.4. Atunci cand un grup de op.eco. depune oferta/candidatura comuna, cap.teh.-profes. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.5. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, sit.eco.-fin. se demonstreaza in conditiile prevazute lapct. 2 si pct. 3.6. In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de op.eco. va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.NOTA: In cazul operatorilor economici aflati in curs de certificare se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta, in masura in care probele/dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Consolidarea Capacitatilor Jandarmeriei Romane)
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 14:23