Achizitie publica - Achizitie de carburant auto motorina si benzina
Detaliu pentru invitatia numarul 344457
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344457/28.03.2013
Denumire contract: Achizitie de carburant auto motorina si benzina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburant auto motorina si benzina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina si motorina pe baza de bonuri valorice de 30 leiValoarea estimata a contractului ce se va incheia pe anul 2013 este de 299.839, 00 lei , contract ce se va incheia pe anul 2013 cu valabilitatea pana la 31.12.2013, valoare in functie de care vor fi eleborate si evaluate ofertele. Aut. contractanta va prelungi durata contractului cu max.4 luni pe anul 2014 si cu val. max.de 149.919 lei potrivit legii.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr.925/2006. Optiuni: Aplicarea prevederilor art.6 din HG 925/2006Optiuni: ? aplicare prevederi art. 6 din HG. 925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 839 - 449, 758 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de: 5.996, 78 leiIn masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 2.998, 39 lei2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere - Formular nr.16, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea oferelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular nr.1 ? Declaratie privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular nr.1.1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza(Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.)- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza(Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.)- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr.2 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Roman Florin Claudiu ? vicepre?edinte Consiliul Judetean Alba, Hurbean Mariana - Secretar al Judetului AlbaPopescu Dan Mihai- Director executiv ? Diretia TehnicaAitai Marian Florin ? Director executiv ? Directia de Dezvoltare si BugeteOpruta Elena ? Director executiv adjunct.Bodea Ioan ? Director executiv ?Directia Relatii Publice si InformaticaNegrut Liliana ? Director executiv ? Directia Juridica si Administratie PublicaConsilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Petru Cristea; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae; Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae;Comisie de evaluare: Galac Vitan Camelia Elena, Tuhut Cornel, Craciun Monica, Toma Ana Maria, Radu Adriana, Habean Adrian, Ceama EugeniaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridice/fizice romana1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comer?ului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati adresa);d) structura actionariatuluie) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domenii de activitate secundare;h) situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica1.Principalele livrari de produse in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire: 1) Completare Formular nr.6 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;Ultimii 3 ani se calculeaza raportat la termenul limita de depunere a oferteiPentru conversia in RON, daca sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru anul 2013 ? cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare, Statiile de alimentaredin Romania si judetul Alba, cu datele de contact ale acestora, de la care achizitionarea carburantilor se poate face utilizand bonurile valorice si care va deveni enexa la contract; Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 15:18