Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de carburant auto prin carduri valorice: Benzina fara plumb cod CPV 09132100-4 si Motorina Euro 5 cod CPV 09134220-5 ? cantitatea minima 57600 litri (adica 325161,29 lei fara TVA) si cantitatea maxima 86400 litri ( adica 487741,94 lei fara TVA)


Detaliu pentru invitatia numarul 345287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centru judetean Galati
Numar invitatie: 345287/16.04.2013
Denumire contract: Achizitie de carburant auto prin carduri valorice: Benzina fara plumb cod CPV 09132100-4 si Motorina Euro 5 cod CPV 09134220-5 ? cantitatea minima 57600 litri (adica 325161, 29 lei fara TVA) si cantitatea maxima 86400 litri ( adica 487741, 94 lei fara TVA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centru judetean GalatiCod fiscal: 20738801, Adresa: GALATI, STR. MIHAI BRAVU NR. 30, Galati, Telefon: +40 036462025, Fax: +40 0236462025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. MIHAI BRAVU NR. 30, Galati, Romania, cod postal: 800208, telefon: +40 0236462026, fax: +40 0236462025, persoana de contact: Alina Mihailescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GALATI, STR. MIHAI BRAVU NR. 30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburant auto prin carduri valorice: Benzina fara plumb cod CPV 09132100-4 si Motorina Euro 5 cod CPV 09134220-5 ? cantitatea minima 57600 litri (adica 325161, 29 lei fara TVA) si cantitatea maxima 86400 litri ( adica 487741, 94 lei fara TVA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant prin carduri valorice in baza unui acord-cadru pe o perioada de 24 luni (2 ani), in cadrul caruia se vor atribui minim 2 (doua) contracte subsecvente. Pentru cel mai mare contract subsecvent (12 luni) cantitatea maxima estimata este de 43.200 litri adica 243.870, 97 lei fara TVA.Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului-cadru cu incadrarea in cantitatea maxima de produse estimata (86.400 litri carburant auto), conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 487, 741.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4878, 00 Ron ? Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Valoarea garantiei de participare se va calcula la cursul leu/euro al BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform Formularului nr. F09 din sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului/ofertantului asociat/tert sustinator in parte, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr. F02, din Sectiunea Formulare.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata, conform cu originalul, cu semnatura si stampila. 3.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata, conform cu originalul, cu semnatura si stampila. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularulnr. F03 din Sectiunea Formulare.Formularul va fi completat de participantul la procedura. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicula Ionel, Piscociu Valeria, Mihailescu Vanda Alina. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, se va completa si prezenta Formularul nr. F04 din Sectiunea Formulare. Se va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ORC sau echivalent, ce va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform formularului nr. F06.Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind reteaua de distributie la nivelul tarii, la care se poate efectua plata pe baza de card de credit.Se solicita existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in Municipiul Galati si minim1 (una) statie de distributie in fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.Se va prezenta lista completa cu statiile respective, precum si datele de contact ale acestora (adresa, telefon, fax). Modul de prezentare a propunerii tehnice va fi facut astfel incat sa respecte cerintele impuse in caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. atasat prezentei documentatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer