Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de carburant pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 357069
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea de Supraveghere Financiara
Numar invitatie: 357069/23.01.2014
Denumire contract: Achizitie de carburant pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea de Supraveghere FinanciaraCod fiscal: 31588130, Adresa: str.Amiral Constantin Balescu nr.18, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167880, Fax: +40 213167864
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reglementarea si supravegherea pietei de capital, a asigurarilor si pensiilor private)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant auto pe baza de bonuri valorice. Cantitatea de carburant ce urmeaza a se achizitionaeste de 31.480 litri. Bonurile valorice, nenominalizate pe tip de carburant, vor fi in carnete de 25 de file, cu valoarea de 50 lei/fila.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.629 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art.86alin.(1) din H.G.925/2006. Contul ASF este: RO83TREZ7005025XXX007370 deschis la A.T.C.P.M.B. In cazul prezentarii garantiei sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza formularul 8. Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare, la cursul de schimb al BNR. Intrucat procedura este on-line, dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la Registratura ASF din strada Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul 1.2.Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formularul 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Calin Georgel - sef DepartamentGrecu Melania Nicoleta - Director Directia JuridicaRadu Carmen - Director EconomicZgonea Grigoreta Cristina - Director adjunct - Directia JuridicaApostol Carmen Florentina - Director adjunct - Directia EconomicaDitescu Ionela - Director adjunct - Directia EconomicaGhibutiu Andra - sef Serv. Avizare AchizitiiCraiu Dan - sef Serv. Administrare si LogisticaSimona Giurgea - consilier juridic Directia JuridicaElena Bordeanu - inspector de specialitate Serv. Achizitii si GestiuniIon Marina - referent de specialitate Serv. Administrare si LogisticaGherghe Emanoil - inspector de specialitate Serv. Administrare si Logistica5. Fisa de informatii generale - Formularul 5.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui contract de furnizare produse. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original / copie lagalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sistem de distributie a carburantului la nivel national; operatorul trebuie sa detina cel putin o statie de distributie in fiecare judet si in Bucuresti, Lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani, continand valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer