Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de card


Detaliu pentru invitatia numarul 346073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CEHU SILVANIEI
Numar invitatie: 346073/30.04.2013
Denumire contract: Achizitie de carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de card
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CEHU SILVANIEICod fiscal: 4291859, Adresa: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Telefon: +40 0260650355, Fax: +40 0260650602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Romania, cod postal: 455100, telefon: +40 0260650355, fax: +40 0260650602, persoana de contact: IULIA VAIDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cehu Silvaniei, Sala de sedinte, etaj II, oras Cehu Silvaniei, jud. Salaj, p-ta. Trandafirilor, nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburanti auto (motorina si benzina) pe baza de card
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de carburanti auto: motorina euro diesel 5 si benzina fara plumb 95 pe baza de cardOptiuni: Achizitorul isi rezerva dreptul de a prelungi contractul cf. art.6 din HG 925/2006 max 4 luni.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 887.09 - 107, 701.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 1.317, 74 lei (din valoarea estimata fara suplimentare).Nota: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, acesta se va depune in contul autoritatii contractante Primaria Cehu Silvaniei: RO58TREZ5625006XXX000254, deschis la Trezoreria Cehu Silvaniei, cod fiscal 4291859.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Conform art.278 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 658, 87 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): VARGA ANDREI - primar, CORDEA DAN TITUS-secretar oras, BLIDAR NELU - viceprimar si consilier local, VAIDA IULIA ? responsabil achizitii publice, CUCEU VASILE ? referent urbanism, SZIGYARTO LASZLO ATTILA ? inspector -contabilitate, VARDAI ZOLTAN ? consilier al primarului, consilieri locali: ANTISAN CIPRIAN ? AURELIAN, BALINT ERVIN, BARRA ZOLTAN, BODEA ECATERINA, CHENDE IOAN, DRULEA DANIEL, KISS LAURENTIU, MONI SANDOR, OLAHUT MIREL, PETRUTANA, RAVAS MARINEL, STAN VASILE, SZABO SANDOR ? IOSIF, VIDA GHEORGHE - ALEXANDRU. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (in original sau in copie lizibila stampilata si scris conform cu originalul), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata.Pentru persoane juridice/ fizice straine: se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie pe propria raspundere(daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/ 2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea Fisei informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Reteaua de distributie - se solicita existenta a cel putin 1 (una) statiede distributie in orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj, in fiecare judet al Romaniei si Municipiul Bucuresti, in care sa se comercializeze sortimentele de carburanti solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer