Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 344780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE
Numar invitatie: 344780/04.04.2013
Denumire contract: Achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIECod fiscal: 4283511, Adresa: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18, 2, , Balotesti, Telefon: 021/ 3501018, Fax: 021/ 312.10.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ameliorare si reproductie in zootehnie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de carburanti auto(benzina si motoritna) pe baza de bonuri valorice. Bonuri valorice de carburant- 320 carneteX25file/carnetX50 lei/fila
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.300 Ron Valabilitatea garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 15 in original.-In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO41TREZ7005005XXX006507, Trezoreria Municipiului Bucuresti Garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar decizia Consiliului este de respingere a contestatiei depuse. Suma care se retine in cazul respingerii unei contestatii , conform art. 278. indice 1 din O.U.G. 34/2006 este de 1% din valoarea estimata a contractului.Data la care se va face echivalenta leu - euro este 15.03.2013 comunicat de BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in nprevederile art. 180 din OUG34/2006 Formular nr. 2 (vor fi solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 3 (daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 vor fi depuse de catre toti membrii asocierii si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d)declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formularul 11 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 6declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Nagy Peter Tamas ? Director General, Bacila Vasile - director general Adjunct, Cazanji Mihaela ? Director Economic, Dobrin Petra ? Control Financiar Preventiv, Nanau Ciprian ? Sef Birou Achizitii Administrativ, Ispas Eluta - sef Birou Resurse Umane, Aciu Alina Maria - avocat-servicii juridice Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: -codurile CAEN, similare cu obiectul contractului-adresa actuala-obiectul de activitate al societatiinumele asociatilorDatele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. declaratia privind cifra de afaceri - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult 3 ani, calculate in lei si euro, cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care confirma livrarile de produse, in baza art. 188 alin 1 di OUG 34/2006, completarea si prezentarea Formularului nr. 5. declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani di Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.in conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptae certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. operatorii economici vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer