Achizitie publica - Achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 345037
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345037/10.04.2013
Denumire contract: Achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina PreventivaCod fiscal: 4283325, Adresa: Washington 8-10, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 2302980, Fax: 3180262
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Washington 8-10, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011794, telefon: +40 212302980, fax: +40 213180262, persoana de contact: ing. Moreanu Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Secretariat CMDTAMP, str.Washington 8-10, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011794, telefon: +40 212302980, fax: +40 213180262.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona bonuri valorice de carburant auto, in vederea livrarii de benzina si motorina la statiile operatorului economic desemnat castigator, delegatilor AC care vor prezenta ca modalitate de plata bonurile valorice emise de operatorul economic caruia i se va atribui contractul de achizitie publica.Bonurile valorice vor fi emise si predate catre achizitor sub forma de carnete cu 25/50 file, cu valoare nominala de 50 lei/fila cu TVA, costurile de imprimare si livrare fiind suportate de catre furnizor.Optiuni: Contractul se poate prelungi prin act ad ptr primele 4 luni in 2014 cf. art. 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 572.58 - 292, 338.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 1970 lei. Modul de constituire - conform cu prevederile legale din domeniul achizitiilor publice, art. 86 alin. 1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Contul CMDTAMP-BUCURESTI: RO29TREZ7015005XXX000162, Trezoreria Sector 1. Daca este cazul declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.La conversia valorii aferente garantiei de participare intr-o alta moneda, se va tine cont de cursul stabilit de BNR pentru respectiva moneda, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 5% din valorea fara TVA a contractului. Modul de constituire: conform cu prevederile legale din domeniul achizitiilor publice art. 90, alin 1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (prezentare Formularul nr. 1)-DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (prezentare Formularul nr. 2)-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (prezentare Formularul nr. 3)-DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 (prezentare Formularul nr. 4)Legat de conflictul de interese, nominalizam toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Dir. general Dr. Radulescu Serban, Dir. economic Ec. Bulugu Danut, Av. Cimpoeru Dan, Sef serviciu auto Sing. Sihota Mihai Laurentiu, Sef birou achizitii publice Ing. Moreanu Cristina, Ec. Turmac Mihaela, Sing. Tutescu Constantin -Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (in domeniul de activitate aferent obiectului contractului) de minim 195000 lei. (Se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR leu/euro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., Ofertantul trebuie sa detina o retea de distributie, care accepta livrarea de carburanti auto pe baza bonurilor valorice de carburanti emise de ofertantul castigator.Tinand cont de faptul ca activitatea autoritatii contractante presupune dese misiuni in tara si municipiul Bucuresti, in care se acorda asistenta medicala demnitarilor de stat, este imperios necesar ca ofertantul desemnat castigator sa detina: -cel putin o statie de distributie a carburantulu unde se poate efectua plata cu bonuri valorice non-stop (24 de ore din 24) in toate orasele municipii din tara;
-cel putin o statie de distributie a carburantulu unde se poate efectua plata cu bonuri valorice non-stop (24 de ore din 24) in toate sectoarele municipiului BucurestiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 14:17