Achizitie publica - ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI
Detaliu pentru invitatia numarul 354824
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354824/17.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT S.A.Cod fiscal: 27231643, Adresa: REPUBLICII 43B, Onesti, Telefon: 0234325031, Fax: 0234325031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA, STR.BULEVARDUL REPUBLICII NR.43 B, ETAJ 1, BIROUL DE REGISTRATURA, MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU, Romania, cod postal: 601024, telefon: +40 234325031, fax: +40 234325031, PERSOANA DE CONTACT ALEXE CORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA, STR.BL REPUBLICII NR.43 B, ET 1, SALA DE SEDINTE, MUN.ONESTI, JUD. BACAU, ROMANIA, tel: +40 234325031, fax: +40 234325031, PERS.DE CONTACT ALEXE CORINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (COLECTAREA DESEURILOR NEPERICULOASE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI- BENZINA FARA PLUMB ? 54 600 litri- MOTORINA ?66 403 litriVALOARE ESTIMATA ACHIZITIE = 570 000 lei fara TVA respectiv 127 099euro (1 euro = 4, 4847 lei/12.09.2013)Contractul privind ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI se incheie pe o perioada de 12 luni si se va derula incepand cu data semnarii lui.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DAGarantia de participare= 11400 ron (2% din valoarea estimata a contractului), se va constitui in favoarea autoritatii contractante fie cu Scrisoare de garantie de participare emisa de o banca sau societate de asigurari, fie cu OP in contul RO 09TREZ 0625069xxx002117, deschis la Trezoreria Onesti si va avea o valabilitate de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate retine de autoritatea contractanta (integral sau partial) cand ofertantul se afla intr-una din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executied)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 2781 din OUG 34/2006.Garantia de participare se restituie in maxim 3 zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie.(Se vor avea in vedere prevederile art.43 1 din OUG36/2006).Garantia de participare poate fi depusa si in valuta. Pentru echivalenta se va lua in calcul cursul lei/alta valuta al BNR la data anterioara termenului limita pentru primirea ofertelor cu 5 (CINCI) zile, fara a lua in considerare ziua depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara sau retineri succesive din plata facturilor emise pe durata contractului de furnizare. Ofertantul castigator va deschide un cont la Trezoreria Onesti in favoarea SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA, in care se va varsa in maxim 14 zile de la semnarea contractului o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Autoritatea contractanta va alimenta contul cu suma retinuta din plata fiecarei facturi. Contul deschis la Trezorerie este purtator de dobanda.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: * Declaratie privind eligibilitatea ? formular 4*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; formular 5*Ofertantii vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS (privind obligatiile exigibile de plata se intelege obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertei).* Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala.Din Certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din ordinul nr.509/2011.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.*Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010.- formular 18* Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69 1 din OUG 34/2006 -formular 17.Persoanele din cadrul SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI S.A., ONESTI, fata de care se va raportaofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de de Art.69 1 din OUG 34/2006 sunt: 1.D-LParis Ioan ?Administrator Unic;2.D-L Stroe Munteanu Eugen? Inginer Sef;3.D-na Alexe Corina? Sef Serv. Achizitii Publice si Aprovizionare;4.D-L Manolache Petrica- Contabil Sef;5. D-L Dumitras Radu ? Sef Serv. Tehnic- Prodctie- Investitii;6.D-LBargaoanu Dumitru ? Sef ServiciuReparatii Drumuri;7. D-L Sava Claudiu - Sef Serviciu Transporturi - Mecanoenergetic;8. D- na Bostan Laura Gabriela- Consilier Juridic la Compartimentul Juridic;9. D-L Iftimie Florentin- Controlor financiarl a Serv.Financiar Contabilitate;10. D-L Nutu Vasile economist-Serv.Achizitii Publice si Aprovizionare;Consilieri locali municipali 2013-20161.AGAPI MIRCEA; 2.ALEXE CORINA; 3.ANTOHEMARICA LOREDANA ; 4.BRINZANIUC ADRIAN 5.BUZDUGAN VASILE;6. CRISTEA ALEXANDRU;7.ENE GHEORGHE ; 8.FLORIAN CONSTANTIN; 9.GNATIUC NICOLAE- VICEPRIMAR; 10.JITCOVICI VICENTIU AURELIAN;11 LAZAR AUREL;12 LEMNARU EMIL;13 MARTIN STEFAN;14 OPREA DANUT; 15 SERGENTU ADRIAN; 16 STAN LUCIAN; 17 SOVA MIHAI; 18 TOFAN ION; 19 ZARZU OCTAVIAN CIRPIAN; 20 NEGHINA VICTOR LAURENTIU- PRIMAR 21. TENIE IONUT - ADMINISTRATOR UNIC sau www.onesti.ro DOCUMENTE CE DOVEDESC INREGISTRAREAa.Pentru persoanele juridice romane : Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care rezulta ca : -domeniul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii ;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.b.pentru persoanele juridice straine : - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tare in care operatorul economic este rezident.( documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anualleu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Se va prezentaformularul 8 si Anexa, reprezentandLista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, in care se va mentiona contractul - contactele cu care se demonstreaza indeplinirea cerintei privind experienta similara.Se vor prezenta ca documente justificative privind indeplinirea cerintei privind experienta similar: ?copiii dupa informatiile relevante din contract- extrase din care sa rezulte cel putin denumirea partilor contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si perioada de derulare( orice alte informatii cu caracter confidential se vor marca pentru a nu fi lizibile).?recomandare sau document constatator;?proces verbal de receptie cantitativa si calitativa.Nota: Se va prezenta minim o recomandare de la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare carburant auto., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-formularul 9 -Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin o retea cat mai completa de statii de distributie a carburantilor ce urmeaza a fi achizitionati de autoritatea contractanta, pe drumurile europene si/sau nationale care strabat MUNICIPIUL ONESTI. si intreg teritoriul Romaniei.Dovada se va face prin depunerea unei liste ce va contine aceste statii de distributie carburanti.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2013 13:44