Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de carburanti pe baza de carduri valorice - acord cadru


Detaliu pentru invitatia numarul 353499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - CENTRUL JUDETEAN SIBIU
Numar invitatie: 353499/09.09.2013
Denumire contract: Achizitie de carburanti pe baza de carduri valorice - acord cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - CENTRUL JUDETEAN SIBIUCod fiscal: 20820048, Adresa: SIBIU, STR. SOMESULUI, NR. 49, JUDET SIBIU, Sibiu, Telefon: +40 0269212951, Fax: +40 0269212951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de carburanti pe baza de carduri valorice - acord cadru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti pe baza de carduri valorice in baza unui acord cadru pe o perioada de 24 luni (2 ani)
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2767 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Conform art. 86 din H.G. 925/2006 actualizata, garantia se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se va retine sau returna de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87-88 din HG nr.925/2006 actualizata.Se solicita prezentarea in original a instrumentului de garantare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Certificate fiscale valabile care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1. Hategan Teodor - Director Executiv;2. Neamtiu Daciana- Sef Servicu Economic, Recuperare debite;3. Roman Constantin - responsabil achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, copie pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra medie de afaceriglobala realizata in ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.Fisa de informatii generale - Formular nr.F05Documentul va fi prezentat, dupa caz, defiecare ofertant/ofertant asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in Municipiul Sibiu si minim1 (una) statie de distributie in fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se comercializeazape baza de carduri toate sortimentele de carburanti solicitate.Declaratie pe propria raspundere privind reteaua de distributie la nivelul tarii, la care se poate efectua plata pe baza de card.Se va prezenta lista completa cu statiile respective, precum si datele de contact ale acestora (adresa, telefon, fax).Lista va fi prezentata, dupa caz, defiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer