Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de cartofi


Detaliu pentru invitatia numarul 335957
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 335957/24.09.2012
Denumire contract: achizitie de cartofi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de cartofi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de cartofi : valoarea minima estimata 48.000lei - reprez. valoarea contractului pina la 31.12.2012.valoarea maxima112.000 lei - reprez. posibilelor suplimentari pina la 30.04.2012.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 960 RON(IMM-uri = 480 RON).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.In acest caz se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante(Birou achizitii publice), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.(neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr 34/2006)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Formularul si certificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP.3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ord.ANRMAP nr.314/12.10.20104.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)Se solicita completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare+ contract - formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.Lista cu persoanele care detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite- Dr.Dascalu Gheorghe, Dir.fin.contabil- Ec.Sorescu Neculai, Presedintele comisiei de evaluare- Ec.Toader Maricela, Membru -As.dietetic Nechifor Maricica, Membru ? Ec.Dumitrascu Daniela Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie-cf art.183 din OUG 34 , Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate ?original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- documentul se depune sub forma scanata in SEAP/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, 2.Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, 2. Mostra produs ofertat, 3.Se solicita prezentarea documentelor astfel: a)Autorizatia sanitar veterinara de functionare-documentul se depune sub forma scanata in SEAP;b)Autorizatia sanitar veterinara ptr.mijloacele de transport ale ofertantului special destinate ptr.transportul produsului ofertat- documentul se depune sub forma scanata in SEAP; 1.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru ofertant si documente care atesta calitatea produsului sau o declaratie pe propria raspundere a ofertantului, care sa confirme/ateste ca produsele sunt realizate in conditii de asigurare a calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer