Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de cartuse cu toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 320620
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA
Numar invitatie: 320620/22.02.2012
Denumire contract: Achizitie de cartuse cu toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PREZIDENTIALACod fiscal: 4283732, Adresa: SOS. COTROCENI, NR. 1, Bucuresti, Telefon: 312.11.76, Fax: 430.61.93
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. COTROCENI, NR. 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 060111, telefon: +40 213121176, fax: +40 214306193, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. COTROCENI, NR. 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 060111, telefon: +40 213121176, fax: +40 214306193, Departamentul Managementul Resurselor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de cartuse cu toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de cartuse cu toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare si faxuri
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1100 leiDurata de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(Contul pentru depunerea garantiei de participare este: RO35TREZ7005005XXX000213 Cod fiscal: 4283732 Banca: ATCPMB) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara tva a contractului garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea formular nr. 3 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din Oug 34/2006, formular nr. 4Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010, formular nr. 26.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 8Persoane cu functii de decizie in cadrul Administratiei Prezidentiale: Andreia Cristina IanaMihailescu DoinaIon ManescuCristian PitesMarius BalanAurel GogaNicolae Popescu Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, care sa cuprinda: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate;
- reprezentantii legali;data valabilitate certificat: max 30 zile inainte de deschiderea ofertelorIn etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economica fisa de informatii generale, formular nr.5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista contractelor de furnizare din ultimii 3 ani, minim un contract, formular nr. 6 sistem de management al calitatii certificat conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificarese vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat "conform cu originalul" semnata si stampilata, sistem de management de mediu certificat conform ISO 14001:2005 sau echivalent.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificarese vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat "conform cu originalul" semnata si stampilata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau in mod gratuit de la sediul Administratiei Prezidentiale, Sos Cotroceni, nr.1, sector 6, Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer