Achizitie publica - Achizitie de cartuse de toner/cerneala
Detaliu pentru invitatia numarul 327582
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327582/23.05.2012
Denumire contract: Achizitie de cartuse de toner/cerneala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUICod fiscal: 4283422, Adresa: Piata Victoriei nr. 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.15.56, 021.313.98.25, Fax: 021.319.15.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de cartuse de toner/cerneala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de cartuse de toner/cerneala
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 453, 491.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1-1303.22lei, lot2-2622.25lei, lot3-3843.54lei, lot4-265.32lei, lot5?677.41lei, lot6?145.16lei, lot7?212.90lei.Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituire: instrument de garantare irevocabil emis in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006. Cont autoritate contractanta RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la ATCPMB, cod fiscal: 4283422.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP.Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, I.M.M.-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in aceasta categorie, conform modelului prevazut in legea sus mentionata. In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria I.M.M., asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui I.M.M. cu un operator economic care nu face parte din categoria I.M.M. nu are caracterul unui I.M.M. . In cazul in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa ca nefondata de C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. art. 278^1 din OUG nr 34/2006.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar ? conform prevederilor art.86 alin. (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Programul de lucru cu publicul al Casieriei: ora 14:00 ? 16:00, telefon: 021.314.34.00 interior 1265
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.89-90 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.-Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.-Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor.-Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 .-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.) Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta).-Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.(evitarea conflictului deinterese cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante). Ex: Attila Dezsi - Secretarul General al Guvernului, Andrei Cosmin Tanasie ? director ? Directia Economica, Niculae Teodorescu ? director - Directia Contencios si Resurse Umane, Comisia de evaluare: Presedinte: Marin Militaru?Sef Serviciu ? Serviciul Asigurare Logistica, Membri: Niculae Teodorescu ?director? Directia Contencios si Resurse Umane, Maria Vilcan ? consilier ? Serviciul Financiar, Georgiana Marcu- Consilier? Serviciul Asigurare Logistica, Secretar comisie: Silviu Birsan? Consilier?Serviciul Asigurare Logistica.Nota: a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna in curs.c.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati.d.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generale privindsituatia economico-financiara (cifra de afaceriultimii trei ani).Prezentarea bilantului contabil la 31.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini., Cerinta nr. 2Prezentarea de Informatii privindsubcontractantii cu specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor., Prezentarea de mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului, in conformitate cu prevede rile art. 188, alin. 1, lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, pentru tipul de produse de fac obiectul procedurii de achizitie ? conform anexei nr.3 din Ordinul nr. 509/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila direct si nerestrictionat de la data publicarii pe siteul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:21