Achizitie publica - Achizitie de cartuse de tonere
Detaliu pentru invitatia numarul 319751
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319751/27.01.2012
Denumire contract: Achizitie de cartuse de tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr.19 camera 105 telefon +40 251415899 fax +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova - Directia General Administrativ Economica, str. Libertatii nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de cartuse de tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente XEROX, BROTHER, HP, PANASONIC, CANON, KONICA MINOLTA, LEXMARK, SAMSUNG, TOSHIBA, PHILIPS
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare: - ptr L1:310 lei;
- ptr L2:29 lei;
- ptr L3:653 lei- ptr L4:20 lei;
- ptr L5:155 lei;
- ptr L6:14 lei;
- ptr L7:12 lei- ptr L8:58 lei- ptr L9:20 lei-ptr L10:6 leiIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Perioda de valabilitate ?cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 13 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din Craiova
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular 2AIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2B.Cerinta nr. 3Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 - 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 2CIncadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - RectorProf. univ. dr. ing. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Marcel Dracea ? ProrectorProf. univ. dr. Nicolae Panea ? ProrectorProf. univ. dr. ing. Dumitru Topan ? ProrectorProf. univ. dr. Edmond-Gabriel Olteanu ? ProrectorEc. Radu Naon Ciorbagiu ? Director General Administrativ EconomicEc. Demetra Lupu Visanescu ? Sef Serviciu Achizitii PubliceIng. Bogdan Ghita ? Sef Serviciu Gestiune Dezvoltare PatrimoniuIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaDr.ing. Catalin Rosculete ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Anca Udrea ? Consilier JuridicJurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier JuridicEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Viorel Vlad ? CMPFFSIng. Leonard Radoi ? CMPFFSProf.univ.dr. ing Gheorghe Manolea director proiect de cercetareprof.univ.dr.ing Mircea Ion director proiect de cercetareCerinta nr. 4Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) aformularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator- formularului 3B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica . Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificat Unic de Inregistrare - copieCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produseOfertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din care cel putin una are ca obiectlivrarea de produse similar, respectiv cartuse de tonere pentru: imprimante, copiatoare, multifunctionale., Cerinta nr. 2Document/Proces verbalPrezentarea a cel putin a unui document/proces verbal din partea unui beneficiar (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul). Ofertantul va prezentadocumente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a livrat produse similare, respectiv cartuse de tonere pentru: imprimante, copiatoare, multifunctionale - cel putin unul., Cerinta nr. 3MostreSe solicita cate o mostra din fiecare consumabil echivalent ofertat (inaintea deschiderii ofertelor), fara nicio implicatie financiara din partea autoritatii.Pentru cartusele ORIGINALE OEM nu se solicita mostre. MOSTRELE PREZENTATE SUNT NERETURNABILE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP informatii suplimentare se pot obtine la telef/fax +40 251411752 Serviciu Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 13:34