Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de cartuse de tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 340052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CRAIOVA
Numar invitatie: 340052/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie de cartuse de tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr. 19, Directia Generala Administrativa, Cam. 105, Craiova, Dolj, tel +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr. 19, Directia Generala Administrativa, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de cartuse de tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente XEROX, KONICA-MINOLTA, CANON, HP, BROTHER, EPSON, PANASONIC, SAMSUNG si LEXMARK
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 856 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lotul 1 = 311 lei, lotul 2 = 18 lei, lotul 3 = 14 lei, lotul 4 = 165 lei, lotul 5 = 25 lei, lotul 6 = 2 lei, lotul 7 = 2 lei, lotul 8 = 10 lei, lotul 9 = 5 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare).1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din Craiova.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular 2AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Prezentare formular 2B.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Prezentare formular 2CIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu ? Presedintele Senatului Universitatii din CraiovaConsiliul de administratie al Universitatii din Craiova: Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - RectorProf. univ. dr. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Nicu Marcu ? ProrectorProf. univ. dr. Cezar Spinu ? ProrectorProf. univ. dr. Ion Ciupitu ? ProrectorProf. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? ProrectorLect. univ. dr. Daniel Circiumaru ? Director General AdministrativProf. univ. dr. Sevastian Cercel ? Facultatea de Drept si Stiinte AdministrativeProf. univ. dr. Eugen Bobasu ? Facultatea de Automatica, Calculatoare si ElectronicaProf. univ. dr. Marian Siminica ? Facultatea de Economie si Administrarea AfacerilorProf. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan ? Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale EducatieiProf. univ. dr. Nicu Panea ? Facultatea de LitereProf. univ. dr. Busneag Dumitru ? Facultatea de Stiinte ExacteProf. univ. dr. Costescu Mihai ? Facultatea de Stiinte SocialeProf. univ. dr. Marian Soare ? Facultatea de Agricultura si HorticulturaProf. univ. dr. Marian Dragomir ? Facultatea de Educatie Fizica si SportProf. univ. dr. Nicolae Dumitru ? Facultatea de MecanicaProf. univ. dr. ing. Ciontu Marian ? Facultatea de Inginerie ElectricaStudent Cristian Florescu - Facultatea de Inginerie ElectricaAlte persoane cu functii de decizie : Conf.univ.dr. Raluca Dracea ? Director General Adjunct AdministrativEc. Demetra Lupu Visanescu ? Director Directia Achizitii PubliceEc. Marian Selisteanu ? Director Directia Administrativa Camine si CantineIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaIng. Lacusteanu Tudor ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Bogdan Ghita ? Director Directia TehnicaIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Anca Udrea ? Consilier JuridicJurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier JuridicEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Sef Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Viorel Vlad ? Serviciul Achizitii PubliceCerinta nr. 4Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (astfel incat informatiile pe care le contine sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor). Din certificatva trebui sa reiasa obiectul de activitate. Certificatul poate fi depus in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3 Mostre.Se solicita cate o mostra din fiecare consumabil echivalent ofertat fara nicio implicatie financiara din partea autoritatii contractante. Mostrele se vor depune pana la termenul limita de depunere a ofertei, facand parte din documentele de calificare, conform art. 188, alin. 1 din OUG nr.34/2006. Pentru cartusele ORIGINALE OEM nu se solicita mostre. MOSTRELE PREZENTATE SUNT NERETURNABILE., Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse. Ofertantul va completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare. Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr. 7, Cerinta nr. 2 Document/Proces verbalOfertantul va prezenta documente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a livrat produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine la nr. de tel./fax 0251411752. Persoana de contact: Gabriel Perieteanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer