Achizitie publica - achizitie de cartuse si tonere pentru imprimante, copiatoare si faxuri
Detaliu pentru invitatia numarul 248724
Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 11629740
Adresa: Str. Branduselor nr.2-4, sector 3, Bucuresti
Telefon: 0316.901.003
Fax: 0316.901.023
Denumire invitatie: achizitie de cartuse si tonere pentru imprimante, copiatoare si faxuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie de cartuse si tonere pentru imprimante, copiatoare si faxuri
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.04.2010 14:34)
Data publicarii: 22.04.2010 12:51
Data limita de depunere a ofertelor: 05.05.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul CASMB din str. Branduselor nr 2-4, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.05.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CASMB din str. Branduselor nr 2-4, sector 3, Bucuresti, etaj 2, Biroul Administrativ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 165, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform fisei de date a achizitiei
Documentatia de atribuire se obtine din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
pretul ofertei
60
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 60 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim ofertat/pretn) x punctaj maxim alocat, unde Pn = ?punctaj obtinut? sipretn=?pretul ofertat?
caracteristici tehnice
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Caracteristici tehnice? se acorda de catre comisia de evaluare care va analiza fiecare produs prezentat pe baza aprecierii obiective efectuate de membrii acesteia, apreciere care trebuie sa se raporteze in totalitate la prevederile caietului de sarcini, astfel: a) pentru oferta cu produsele brand name se acorda punctaj maxim ? 20 puncte;b) pentru celelalte oferte cu produse care se incadreaza in cerintele minime, dar care nu sunt brand name, procentul se calculeaza astfel: NP brand name ofertat/NP total x 20 puncte, unde NP ofertat reprezinta numarul de produse brand name ofertat si NP numarul de produse total
termen de livrare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare? se acorda astfel: a) pentru termene de livrare mai mari decat cel solicitat, oferta se declara necorespunzatoareb) pentru cel mai scazut dintre termenele de livrare (TL) se acorda punctajul maxim alocat pentru ?Termen de livrare? ? 20 PUNCTEc) pentru alta valoare (TL ofertat) punctajul se acorda astfel: Punctaj = (TL minim/TL ofertat) x punctaj maxim alocat factorului
Motive anulare:
Altele
Observatii: S-a omis bifarea optiunii de finalizare a procedurii prin etapa finala licitatie electronica.