Achizitie publica - ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA
Detaliu pentru invitatia numarul 327341
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327341/21.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin intermediul SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cerneala tipograficaCalendarul estimativ al contractelor subsecvente, va fi urmatorul: ? contractul subsecvent nr. 1 va fi incheiat in intervalul 01.04.-01.06.2012? contractul subsecvent nr. 2 va fi incheiat in intervalul 02.06.-01.08.2012? contractul subsecvent nr. 3 va fi incheiat in intervalul 02.08.-01.10.2012? contractul subsecvent nr. 4 va fi incheiat in intervalul 02.10.-31.12.2012
II.1.6) CPV: 22610000-9 - Cerneala tipografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 104.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 1, 9%, respectiv : lot 1?2.067, 82;lot2-569, 45;lot 3 ?4.318, 71;Termen de valabilitate -120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar OP, ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Plata se va efectua in contul CNIN S.A.: cod IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK - SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata se va executa neconditionat.Prin exceptie de la prevederile alin. 2.1, GP se poate constitui si prin depunerea la autoritatea contractanta a : a) unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, la casieria autoritatii contractante, situata la punctul de lucru indicat in documentatia de atribuire.Daca CNSC respinnge contestatia ca NEFONDATA, CNIN va retine contestatorului din gar participare urmatoarele sume: a) intre 420001lei si 4200000 lei inclusiv-4200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420001lei;In vederea restituirii de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, se va completa Formular nr.8, in original, semnat si stampilat.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a fiecarui acord cadru , emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului, Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?-in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele mentionate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu inregistreaza obligatii de plata la bugetul local si de stat, si sunt in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original- semnat si stampilatde reprezentantul legal.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.conform Formularului nr.3in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Sorin Toader ? presedinte;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru ? Laurentiu Andrei ? membru;
- Dragos George Bogdan ? membru;
- Daniel Povarnaru ? membru.2. Conducere companie- Sorin Toader ? Director General;
- Cristian Iorgulescu? Director Executiv Directia Tehnica;
- Liliana Moisa ? Sef Serviciu Aprovizionare- Violeta Beja? Consilier juridic;
- Bogdana Banulescu ? Sef Serviciu Achizitii.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantiiconfirma ca si-au insusit clauzele contractuale. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuiesa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B. Bilantul contabil la31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de cerneala efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiIn cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor prestri de servicii, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent., MostreOfertantii vor prezentamostre gratuite, (cate 1 litru sau 1 kilogram din fiecare sortiment, cu exceptia cernelei invizibile pentru capetele de tipar Kodak de 2 inch si cernelei neagra UV pentru capetele de tipar tip Delta, din lotul nr 3) de catre ofertantii calificati din punct de vedere al analizarii documentelor de calificare si a propunerii tehnice. Certificat ISO 14001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, de la producator in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN INTERMEDIUL SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 12:15