Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA


Detaliu pentru invitatia numarul 339971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 339971/23.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 214348802, Fax: +40 214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE CERNEALA TIPOGRAFICA? contractul subsecvent nr. 1 va fi incheiat in intervalul 01.01. ? 28.02.2013? contractul subsecvent nr. 2 va fi incheiat in intervalul 01.03. ? 30.04.2013? contractul subsecvent nr. 3 va fi incheiat in intervalul 01.05. ? 30.06.2013? contractul subsecvent nr. 4 va fi incheiat in intervalul 01.07. ? 31.08.2013? contractul subsecvent nr. 5 va fi incheiat in intervalul 01.09. ? 31.10.2013? contractul subsecvent nr. 6 va fi incheiat in intervalul 01.11. ? 31.12.2013
II.1.6) CPV: 22610000-9 - Cerneala tipografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = lot1?1.1322, 40lei;lot 2?1019, 82lei;lot 3?4463, 10lei.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la incheierea acordului cadru. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata. Pierderea garantiei de participare se produce in urmatoarele situatii in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu art. 278(1)lit(a)din OUG34/2006, doar pentru lotul 1 si 3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Virament bancar cu OP in contul IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK - SUC MUN BUCURESTI, CUI RO2779625, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, art.16 alin (2), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Restituirea garantiei de participare in conformitate cu art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea restituirii de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, se va completa ? Formularul nr. 7, in original, semnat si stampilat. Model de Scrisoare de garantie bancara, conform Formularului nr. 8.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, emisa in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, se aplica in mod corespunzator. Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?-in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organele abilitate, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original- semnat si stampilatde reprezentantul legal.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. conform Formularului nr.3in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Cristian George Lascu? presedinte;
- Valentin Vagaon? membru;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Cristian Iorgulescu? Director Executiv Directia Tehnica;
- Adrian Louis Achim ? Sef Departament Logistic;
- Liliana Moisa ? Sef Serviciu Aprovizionare;
- Consilier Juridic ? Serviciu Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuiesa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 :1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 :1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta mostre gratuite, respectiv cate 1 litru sau 1 kilogram din fiecare sortiment.Mostrele NU vor fi etichetate cu denumirea operatorului economic ofertant, pe eticheta se va face referire la produsul pentru care se prezinta mostra. Mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ?Nu se factureaza?.Dupa testarea mostrelor in productie, acestea se vor returna ofertantilor participanti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN INTERMEDIUL SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer